Umuligt problem!!
Fra : Martin Kruse

Dato : 23-12-01 17:16

Nu har jeg ledt længe efter disse to sange længe, men ingen ved hvad de
hedder!
Nu håber jeg så bare at der er en herinde der ved hvad bare en af dem
hedder, men meget gerne begge to
*********************************

Den første er en dance-sang hvor en kvinde med let fordrejet stemme synger
noget lignende det her i omkvædet:
"I'm gonna fly on my way into cyberspace.."
Det er det eneste jeg kan huske men jeg håber alligevel der er en der ved
hvad det er for en!
Jeg hørte den i sommer da jeg lå og prøvede at sove.
Der hørte vores naboer den og skruede helt op for anlægget hver gang den
lille stump kom, så det er det eneste jeg kender af sangen. Men den lød sgu
fed!!!!

*********************************

Den anden er en mand der synger noget opera-agtigt mens det fedeste beat
kører i baggrunden.
Det er også en slags dance og det er desværre osse det eneste jeg ved om
den.

*********************************

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med denne umulige opgave!
På forhånd tak..

--

MK

Fra : dentro

Dato : 23-12-01 17:43

"Martin Kruse" <martin.kruse@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:a04vvi$2825$1@news.cybercity.dk...

> Den første er en dance-sang hvor en kvinde med let
fordrejet stemme synger
> noget lignende det her i omkvædet:
> "I'm gonna fly on my way into cyberspace.."

Det kunne lyde som noget Daze eller Hit'n'Hide? Eller
hvad med Nagano All Stars med 'Fly Away'?

/ dentro

Fra : Kasper Aae

Dato : 24-12-01 10:00

Øh...hvorfor spørger du ikke din nabo?

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Martin Kruse

Dato : 24-12-01 11:06

"Kasper Aae" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

> Øh...hvorfor spørger du ikke din nabo?

Ja ok undskyld..
Det glemte jeg så måske lige at skrive, men det var vores nabo da vi var på
ferie i Marielyst på Falster.
Jeg mente bare ikke det var relevant og skrev det derfor ikke.
Der er desværre ikke noget der har givet pote endnu så hvis der er nogen der
har et forslag så skriv endelig!!

--

MK

Fra : Jens Mariager

Dato : 28-12-01 00:16

2 Brothers On The 4th FLoor - Living in Cyberspace

Et gæt her fra.

Mvh. Jens

Fra : Martin Kruse

Dato : 28-12-01 13:13

YES!!!!!!!!!!!
Respekt!
Der var den! Mange tusind tak!

Nogen der har et bud på den sidste?
Den mangler jeg desværre stadig..
--

MK

Fra : Troels

Dato : 28-12-01 15:34

> Den anden er en mand der synger noget opera-agtigt mens det fedeste beat
> kører i baggrunden.
> Det er også en slags dance og det er desværre osse det eneste jeg ved om
> den.

Det blir et meget vildt gæt, men det opfordrer du jo også til

Der er lavet en technoversion af Beethovens 9. symfoni, den der vist er
kendt som "Götte Schöne dunkel funkel" .... hmm.... eller noget i den
stil......

Det er godt nok ikke opera, men klassisk.... men hva' det lugter da lidt der
hen af .......

/Troels

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-01 20:40

> Den anden er en mand der synger noget opera-agtigt mens det fedeste beat
> kører i baggrunden.
> Det er også en slags dance og det er desværre osse det eneste jeg ved om
> den.

Kan det være dj quicksilver - ameno??

Fra : Martin Kruse

Dato : 31-12-01 15:48

<Burligum> skrev i en meddelelse

> Kan det være dj quicksilver - ameno??

Nej det var desværre heller ikke den.
I den sang jeg søger synger manden ikke rigtige ord som i "Ameno".
Han synger bare noget med "Åååååå-ååååå"

Men ellers tak for hjælpen

MK