Problem med HP PSC 950 under Win2000 DK SP~
Fra : Poul Christensen

Dato : 23-12-01 16:55

Hej.

Jeg har noget bøvl med ovenstående. Efter mange problemer fik jeg printeren
installeret, men mange funktioner virker ikke via "værktøjskassen" på
computeren, og jeg kan heller ikke tænde for printeren ved at vælge Udskriv
i et program.

En anden mystisk ting er, at hjælp-filerne ikke er blevet installeret på
harddisken.

Så jeg vil spørge: Har nogen en driverdisk til samme printer, som jeg evt.
kan få lov at hente via ftp - HP Danmark vil godt nok sende en ny til mig,
men advarede om, at det kunne tage meget lang tid.

Venlig hilsen

Poul Christensen

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-12-01 22:59

On Sun, 23 Dec 2001 16:55:08 +0100, "Poul Christensen"
<chrispo@post6.tele.dk> wrote:

>Jeg har noget bøvl med ovenstående.

Jeg kører med nøjagtig samme setup, og det virker tilsyneladende fint.

> [...]
>installeret, men mange funktioner virker ikke via "værktøjskassen" på
>computeren, og jeg kan heller ikke tænde for printeren ved at vælge Udskriv

Nå, det kan jeg godtnok heller ikke hvis den er slukket, det vidste
jeg heller ikke at jeg savnede da den altid er tændt.

Gjodre du som der står på vejledningsplakaten og installerede
softwaren INDEN du satte printeren til computeren?

>En anden mystisk ting er, at hjælp-filerne ikke er blevet installeret på
>harddisken.

Virker fint.

>Så jeg vil spørge: Har nogen en driverdisk til samme printer, som jeg evt.
>kan få lov at hente via ftp - HP Danmark vil godt nok sende en ny til mig,
>men advarede om, at det kunne tage meget lang tid.

Fik du fejlmeddelelser da du installerede?

--
Jens

From now on I'm feeding the cat food that matches the carpet color.

Fra : Poul Christensen

Dato : 23-12-01 23:07

Hej.

> Nå, det kan jeg godtnok heller ikke hvis den er slukket, det vidste
> jeg heller ikke at jeg savnede da den altid er tændt.

OK, men det skal man kunne med en USB-printer. Jeg nævner det blot, fordi
det også er et symptom på problemet.

> Gjodre du som der står på vejledningsplakaten og installerede
> softwaren INDEN du satte printeren til computeren?

Jeps, slavisk.

> Fik du fejlmeddelelser da du installerede?

Ja, to - en om, at Fax Wizard ikke kunne afvikles - den anden kan jeg ikke
huske.

Jeg har et MSI KT266A-RU bundkort.

Hilsen Poul