optage fra PC over på VHS-bånd.
Fra : Scar

Dato : 23-12-01 15:53

hej, jeg har tv-out på mit grafikkort, og også video-in, jeg ville høre om
det er muligt at optage billledet fra PC over på videobånd, så kunne jeg jo
f.eks. optage de film jeg downloader over på VHS-bånd. Er det muligt ?
hvis ja... skal jeg så bruge noget bestemt software/hardware ?

Fra : Morten Christensen

Dato : 23-12-01 16:54

Så skal du bare sætte dit tv-out til din video og så optage filmen.... meget
simpelt.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-01 17:24

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Så skal du bare sætte dit tv-out til din video og så optage filmen....
meget
> simpelt.

....og hvis det skal være "lidt" mere avanceret kan man ligefrem også få
lyden med, hvis man også forbinder lydkortet ;oP

/Chr

Fra : Scar

Dato : 23-12-01 17:31

lyder sq godt. Så kan jeg overspille nogen af mine divx film på vhs, så hele
familie ikke skal bruge min com. til at se film med hele tiden hæhæ =)

god jul til alle . =)