Andet multimedie
flere fotos på 1 udskrift
Fra : Finn Petersen

Dato : 23-12-01 10:56

Hej...
Er der nogen som ved hvilket program der kan lave udprint af mere end 1 foto
på en udskrift.

MVH

Finn

Fra : Madsen

Dato : 23-12-01 13:17

"Finn Petersen" <finnpetersen@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Er der nogen som ved hvilket program der kan lave udprint af mere end 1 foto
> på en udskrift.

Et hvert "montage-program" eller sideombrydningsprogram med
respekt for sig selv kan klare den opgave. CorelDraw, Quark,
Pagemaker osv. Adobe Illustrator kan også, men da det nok er
lidt overkill at købe så store programmer blot for at få flere
billeder ud på et ark, så kunne du prøve at kigge på ACDSee
eller Irfanview. Jeg ved at ACDSee kan, men er ikke sikker på
om Irfanview kan, men det vil jeg tro.

Irfanview er freeware og ACDSee koster et mindre beløb.

Madsen.

Fra : ha

Dato : 23-12-01 13:22

> Er der nogen som ved hvilket program der kan lave udprint af
mere end 1 foto
> på en udskrift.

Jeg bruger Microsoft Publisher 2000, men et hvilket
som helst andet publishing program f.eks. Micrografx
el.lign. kan osse.
Der kan du ydermere indsætte valgfri tekst under de
enkelte foros.
Jeg har lavet en skabelon i publisher, når der så er
nye fotos, dobbeltklikker jeg bare på de gamle og
indsætter nyt. Nemt synes jeg.

mvh
ha

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-12-01 14:55

Sun, 23 Dec 2001 10:55:34 +0100, "Finn Petersen"
<finnpetersen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er der nogen som ved hvilket program der kan lave udprint af mere end 1 foto
>på en udskrift.

f.eks.

http://www.picmeta.com/

Fra : Finn Petersen

Dato : 24-12-01 00:16

Tak for hjælpen....
Tror at jeg har fundet noget der er billigt og nemt.

Fra : Else-Marie Jeppesen

Dato : 23-12-01 13:52

finnpetersen@mail1.stofanet.dk,Ny-Internet writes:
>Er der nogen som ved hvilket program der kan lave udprint af mere end 1
>foto
>på en udskrift.
Paint Shop Pro

Hilsen emj