Mitzy er ok igen
Fra : Jens Christiansen

Dato : 23-12-01 00:55

Hej Alle.

Som nogle af jer måske husker, blev vores kat Mitzy kørt ned af en bilist
for 5 uger siden, han efterlod hende liggende på vejen, hvor jeg fandt hende
liggende med store smerter. Hun havde brækket bækkenet, to ribben og så
havde hun en blodansamling i hovedet.Heldigvis kom vi til en god dyrlæge,
som mente vi skulle give hende en chance for at komme sig. Blot skulle vi
vide at hun ville behøve en masse hjælp de første par uger, hvad vi
selvfølgelig med glæde ville give hende.
I dag er Mitzy den samme sjove, frække og glade kat som før ulykken, så der
er glæde i hjemmet igen. I skal have tak for alle jeres gode ønsker og
bønner for Mitzy.

Glædelig Jul
Mitzy og familien Christiansen

Fra : Kate

Dato : 23-12-01 01:40

Hej Jens

Det var dejligt at Mitzy blev helt rask og uden mén. Godt hun bor hos
en familie som elsker hende.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-12-01 12:02

Det var dejligt at høre *S*

Julehilsner & Potedask fra
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Jette

Dato : 23-12-01 12:57

"Jens Christiansen" skrev
> [...]
der
> er glæde i hjemmet igen. I skal have tak for alle jeres gode ønsker og

Flot at I gav hende en chance, tiden og ikke mindst udgifterne... det kan
ikke have været helt billigt.... Dejligt at hun er kommet sig.

Mvh. Jette

Fra : Birgitte

Dato : 26-12-01 10:31

Dejligt at høre at Mitzy er kommet sig
Fortsat glædelig jul.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Jens Christiansen" <jhc@cyberdude.com> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> er glæde i hjemmet igen. I skal have tak for alle jeres gode ønsker og

---
DK. True Trust

Fra : Trine

Dato : 26-12-01 12:43

Hvor er det godt at høre!!!

Hilsen
Trine

Fra : none@none.com

Dato : 27-12-01 02:07

> I dag er Mitzy den samme sjove, frække og glade kat som før ulykken, så
der
> er glæde i hjemmet igen. I skal have tak for alle jeres gode ønsker og
> bønner for Mitzy.

Dejligt at høre; selvom jeg er kommet lidt sent ind i tråden

Fra : Denise

Dato : 27-12-01 08:16

Hej
En lidt forsinket hilsen til dig og Mitzy. Gudskelov gik det godt, nogle
gange er katte altså seje.
Hilsen Denise