Compaq Presario1216
Fra : Michael Jensen

Dato : 23-12-01 00:22

Hej NG

Jeg overvejer at købe nedenstående laptop. er der nogen der har erfaring med
denne??

Prisen er 14.999 hos Computercity

Compaq Presario 1216 EA

Den nye Compaq Presario 1216-EA er en praktisk og højtydende alt-i-en
notebook i sort design med aluminium farvet låg. Den har en 1000 MHz AMD
Athlon processor og 200 MHz systembus, 128 MB SyncDRAM, 20 GB harddisk,
indbygget 3.5" 1.44 MB diskettedrev og 8x/24x DVD/ CD-ROM, 2x AGP
grafiksystem med 8 MB RAM og TV out, indbygget 56K modem, 10/100 Mbps
netværk, JBL højttalere, genvejstaster til blandt andet MP3 afspiller og en
14,1" TFT Aktiv Matrix skærm med maksimal opløsning på 1024 x 768. Stor
softwarepakke medfølger.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 23:45

"Michael Jensen" <mic@inbound.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg overvejer at købe nedenstående laptop. er der nogen der har erfaring
med
> denne?

Den er sikkert perfekt,,,

Men denne her, lyder nu somon man for lidt mere for pengene,. Desuden er det
inkluv Windows XP:

http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464717893

Fra : Jonas Ammentorp

Dato : 23-12-01 12:16

Du kunne også kigge forbi BIlka og købe følgende for 11000kr:
http://www.vaio.sony-europe.com/dk/products/notebooks/models/fx108k/inhalt_f
rames.html

Det virker som et ret godt tilbud.

Fra : Leony

Dato : 24-12-01 13:33

"Michael Jensen" <mic@inbound.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at købe nedenstående laptop. er der nogen der har erfaring
med
> denne??
<snip>

Det lyder jo meget godt.
Hvad skal du bruge den til.
Hvis du ikke har brug for at den skal være bærbar, dvs du er travl
forretningsmand, der lige skal tjekke mail og skrive lidt noter imellem alle
de mange kedelige møder han deltager i eller i flyet. Så køb en en stationær
det vil du blive meget gladere for.

Leony