Ulovlig handling ifb. m. vedhæftede filer
Fra : JP-Filskov

Dato : 22-12-01 22:33

Hej!
Når jeg åbner vedhæftede filer i Outlook 2000 (både Excel og Word-filer) får
jeg efter ca.1 minut en ulovlig handling: "OUTLOOK forårsagede en ugyldig
sidefejl i modul FLDPUB.DLL på adressen ......"
Fejlmeddelelsen kommer efter ca 1 minut UDEN at jeg rører mus eller tastatur
mv !!!
Hvis jeg gemmer de vedhæftede filer og åbner dem udenom Outlook er der
naturligvis ingen fejl.
Jeg har ominstalleret Windows (W98SE) og Office flere gange uden
esultat. - Gode forslag??

mvh
JP-Filskov

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-12-01 02:44

"JP-Filskov" skrev

> Når jeg åbner vedhæftede filer i Outlook 2000 (både Excel og Word-
> filer) får jeg efter ca.1 minut en ulovlig handling: "OUTLOOK
> forårsagede en ugyldig sidefejl i modul FLDPUB.DLL på
> adressen ......"

Ifølge en google-søgning efter ordene outlook og fldpub.dll har pro-
blemet åbenbart noget med net folders at gøre:

På ovennævnte link er der 3 løsningsmodeller.

> Jeg har ominstalleret Windows (W98SE) og Office flere gange uden
> esultat.

Ominstalleret, på den måde hvor du starter med en blank disk, eller
på den måde at du installerer oveni? Umiddelbart vil jeg gætte på at
du har gjort det sidste og at det er derfor du har fejlen (dine ind-
stillinger, gemt diverse steder, bliver genanvendt).

Med venlig hilsen

Peder

Fra : JP-Filskov

Dato : 24-12-01 12:52

Tusind tak! - Tilsyneladende hjalp det at køre "nfclean", der har med
Net-Mapper at gøre!
- den går i hvert fald ikke ned lige i øjeblikket!
God Jul ttil alle

JP-Filskov