Ip adresser på dns servere ????
Fra : Mick

Dato : 22-12-01 20:48

Kunne godt lige tænke mig at høre hvad der de forskellig ip adresser
på tdc dns servere ???

Fra : Jesper Skriver

Dato : 22-12-01 21:12

On Sat, 22 Dec 2001 20:48:03 +0100, Mick wrote:
> Kunne godt lige tænke mig at høre hvad der de forskellig ip adresser
> på tdc dns servere ???

Caching nameservere, eller ?

Betyder din lycos.com mailadresse at du er fra Jubii ?

Hvis ja, så få nogen til at læse jeres noc@jubii.dk hvor jeg har
skrevet hvad årsagen til jeres DNS problemer er, og nej, det er
ikke TDC's skyld.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Mick

Dato : 22-12-01 23:13

Nej, jeg arbejder ikke for Jubii

Fra : Mick

Dato : 22-12-01 23:14

Hvem er du forresten ???

Fra : Jesper Skriver

Dato : 23-12-01 14:38

On Sat, 22 Dec 2001 23:13:59 +0100, Mick wrote:

> Hvem er du forresten ???

Jesper Skriver, som der står i min .sig

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 23-12-01 00:00

Mick wrote:

> Kunne godt lige tænke mig at høre hvad der de forskellig ip adresser
> på tdc dns servere ???

I den tidligere tråd nævnes ns3.tele.dk og ns3.inet.tele.dk.

$ host ns3.tele.dk
ns3.tele.dk has address 194.239.134.83
$ host ns3.inet.tele.dk
ns3.inet.tele.dk has address 193.162.153.164

--
Hroi Sigurdsson hroi@asdf.dk
Danske nyhedsfeeds i RSS-format: http://asdf.dk/rss/da/