> >Hej.
> >Hvad er forskellen på at bestille/have TDC og Netexpress ?
> Intet, det er samme firma men forskellige sektioner
Hvis du med TDC mener Bredbånd ADSL, så er forskellen at du med Bredbånd
ADSL kun har en regning.
Nemlig telefonregning og ADSL i et. Og med Netexpres har du dem splittet op
i to.
Og nej det er ikke samme firma mere. Bredbånd ADSL udbydes af Teledanmark ,
Netexpres (NE) af TDC Internet.
[SNIP]
> >Ved netexpress beholder jeg det samme kontonummer, som opasia ( og dermed
> >min nuværende email?)
> det går jeg klart ud fra
Ja, hvis du nævner at du vil have det på dit nuværende 12-cifrede
kundenummer i bestillingen.
Ellers ændres der ikke overhovedet på dit nuværende abbo. ved en
NE-bestilling.
> Tidligere har de oplyst til mig at med Proaccess (deres
> erhvervsprodukt) kan du få sendt regningen på adsl'en til et andet
> sted (fx din arbejdsgiver) - det kunne man ikke med Netexpress.
> Det troede jeg på indtil jeg lige har opdaget at de reelt sender en af
> vores netexpress regninger til ham selv og telefonen til os - nu ved
> jeg ikke helt hvad jeg skal tro
Jævnført hvad jeg skrev ovenover så er NE og fastnet-telefonen udbudt af
hvert sit firma, og de kan så dermed gøre hvad de hver især vil.
Det er rigtigt at NE ikke kan sendes til andre end NE-abbonenten. Det kan
dog løses ved at bestille sin ADSL på 80 80 80 55 (medarbejderbredbånd).
/Jan