Er bios gået sig en tur ?
Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 22-12-01 16:00

Hej,

Maskinen starter fint med et bip, men lige efter oplysningerne om bios
viser sig på skærmen, begynder maskiner at bippe uafbrudt.

Er bios mon gået sig en tur ?

mvh

Soren Hedeby Sorensen, Viborg, Denmark

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-12-01 19:43

Hej

Hvis du lige har sat nogle nye ting i din comp.
Skal du lige tjekke om de sidder rigtigt, har prøvet
det med mine ram. Hvor den opførte sig på samme måde.

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 25-12-01 10:50

Hej,

Der er ikke sat nyt i i lang tid.

Den begyndte bare pludselig.

Måske skulle jeg alligevel checke ram'en.

mvh Søren

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 26-12-01 09:11

Hej,

Nu er problemet pludselig forsvundet igen. Uden indgreb i PC'en.