Ang. HD
Fra : Henrik

Dato : 22-12-01 12:31

Hejsa
Er HD ligeglad om den ligger ned eller står på siden ?
Med andre ord et kabinet der er bygget til at stå op, sker der noget ved at
ligge dette ned ?

Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 12:43

"Henrik" <Henrik@it.dk> skrev i en meddelelse

> Er HD ligeglad om den ligger ned eller står på siden ?
> Med andre ord et kabinet der er bygget til at stå op, sker der noget ved
at
> ligge dette ned ?

Nej, det skulle ikke give problemer.... Dog skal du lige tænkte på cd-rom
drev mm... Som ikke så nemt at proppe en cd I, hvis den vender lodret. Med
mindre det er et slot-ind drev.

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 22-12-01 13:21

On Sat, 22 Dec 2001 12:30:34 +0100
"Henrik" <Henrik@it.dk> wrote:

> [...]
> Er HD ligeglad om den ligger ned eller står på siden ?
> Med andre ord et kabinet der er bygget til at stå op, sker der noget ved at

Det er et fedt - dog må en HD ikke ligger på hovedet eller stå på skrå. Det så jeg i en "manual" til en gammel Seagate for nogle år siden. I mange servere med mange diske, er disse placeret på højkant, og i tower maskiner er HD typisk lagt ned.

Jørn

Fra : Henrik

Dato : 22-12-01 13:41

Tak.

Fra : Mogens Figen

Dato : 23-12-01 06:24

Hej Jeg har fået at vide at en HD skal monteres lodret eller vandret
Men ikke noget at stå skråt.