10.1.2 - hvad er der sket!
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 22-12-01 10:24

Når man læser omtalerne af nyeste opdatering til OS X, så er de ret
enslydende.

Jeg har nu haft opdateringen kørende et døgn, og det hele virker
stabilt, men indtil nu er det eneste jeg har fundet frem til, at min
irda port nu understøttes - hvilket jeg iøvrigt ikke får brug for.

Er der nogen der har fundet andre "goodies"?

Martin

Fra : Ronty

Dato : 26-12-01 00:17

Ja det spørger jeg også om hvad er der sket?!?!?!? Quicktime hakker når man
afspiller film i fuld skærm på en G4 733... Programmerne bliver lukket ned
hvis skærmen går på vågeblus( har sørget for at harddisken aldrig gør det,
men det virker ikke) Generelt synes jeg det er blevet værre i 10.1.2 Så nu
venter jeg bare på endnu en opgradering... Og ja den blev installeret på en
nyformateret disk... Nogle der ved hvornår 10.2 er ude?

Ronty

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 26-12-01 14:05

> [...]

> irda port nu understøttes - hvilket jeg iøvrigt ikke får brug for.
>
> Er der nogen der har fundet andre "goodies"?

Jeg har set på en af de engelsksprogede nyhedsgrupper, at F12 igen
skulle fungere. Hvilket er af afgørende betydning.

Desværre fungerer F14 og F15 endnu ikke.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.