xp og ATI Radeon 64 DDR rv-ind/out kort
Fra : Nuser

Dato : 22-12-01 10:18

Når jeg installerer dette kort (kommer det i AGP-slottet på mit pcchip
M810LR motherboard starter windows xp med at blive læst ind og så lige
pludselig er skærmen sort. Jeg kan ikke engang komme rigtigt ind i xp.
Jeg kan se fra ati´s hjemmeside at kortet kun supporter windows2000? Hvad
gør jeg - jeg kan ikke engang komme ind i winxp, når jeg sætter kortet i
agpslottet

Helge

Fra : -= NicKy =-

Dato : 22-12-01 16:04

Efter hvad ati skriver er der drivere til kortet i xp med undtagelse af
opengl.

Ati's nyeste drivere incl opengl til xp er på nedenstående.

http://support.ati.com/products/pc/radeon/radeon_drivers.html