Siam-legender
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-01 02:22

Hej Trine (Piltoft)

Så skulle historien være på plads - den med legenden om haleknækket osv.
Det viste sig faktisk at der var indtil flere versioner, så måske jeg
ikke har set dem alle endnu

Hilsen og god jul fra Ann & Donna & Ditte
http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Trine Piltoft

Dato : 22-12-01 21:05

Hej Ann!

Har nu været inde og læse legenderne, og har også skrevet en lille
hilsen i din gæstebog :0)

Hilsen Trine & misserne
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-01 21:18

Hej Ann!

Har nu været inde og læse legenderne, og har også skrevet en lille
hilsen i din gæstebog :0)

Hilsen Trine & misserne
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s

Hej Trine
Ja, jeg har fået den. (Rødmer klædeligt). Tak for roserne - og tak fordi
du gad indvi gæstebogen - jeg var lige ved at tro at den ikke duede
Om designet - jeg stødte på det helt pragtfulde siam maleri til
"forsiden", og så kom resten lidt af sig selv (orientalske øjne, du ved )

Mange hilsner fra Ann R, Donna & Ditte
http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Bente Jepsen

Dato : 23-12-01 20:14

Undskyld jeg fik den sendt til dig direkte, her er den i rette forum:

>Om designet - jeg stødte på det helt pragtfulde siam maleri til
>"forsiden", og så kom resten lidt af sig selv (orientalske øjne, du
> [...]

Det er virkelig en smadderflot forside. (jeg har ikke rigtig haft tid
til at læse så
meget på resten af siderne, men hvis det lever op til forsiden må det
være lige
flot).

Mange julehilsner
Bente Jepsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-12-01 19:16

Først - sikke en flot side du har! og nogle endnu flottere katte!

Legenderne om Siameserens haleknæk minder meget om legenderne om Koratens (og
sikkert også Burmeserens) haleknæk. Jeg tror disse tre racer har meget af den
samme historie da de jo stammer fra det samme område.

Jeg er også helt vild med killingen der ser løven i spejlet - ved du hvor
billedet stammer fra?

mvh Camilla
Primprau's Korater http://www.korat.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-12-01 00:38

> [...]
> samme historie da de jo stammer fra det samme område.
>
> Jeg er også helt vild med killingen der ser løven i spejlet - ved du hvor

Tusind tak for roserne - og i lige måde, selv om jeg kun nåede et
"smugkig" - jeg skal nok komme tilbage til det.

Billedet - kan jeg altså ikke huske hvor jeg har fra. Jeg har haft det
liggende længe fordi jeg syntes det var sødt. Jeg tænkte, at jeg fandt
en anvendelse for det en dag...

Mange hilsner fra Ann R