Er det normalt? portering til Telmore
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 00:42

Jeg ved godt, at der har været store problemer. Men håbede lidt på at de
snart efterhånden var løst...

Men altså, jeg har skrevet under på at få flyttet mit nummer fra Ticali, til
telmore. telmore har sendt et par emails. Hvor de siger at de vil give mig
en dato forflytningen osv...

Men Tiscali lukkede mit nummer i Torsdag, tidligt. De havde fået grønt lys
til at lukke, fra Teledanmark. Sagde de. Hvorefter de sagde at jeg skulle
kontakte Telmore...

Og efter lige at have kigget lidt. sagde den flinke dame. At de dags dato(i
torsdags) havde fået afvide at nummeret var klar til at blive flyttet.

Jeg har hverken fået bekræftigelse på lukning fra Tiscali. Modtaget info om
flytningen fra Telmore. Eller fået mit Simkort.

Hvor langt tid kan jeg regne med, at være uden telefon? Nummeret er ikke
engang registret endnu,,, da den stadig stadig bliver givet besked, om ukent
abonnement. 3 klang.

Fra : Heidi

Dato : 22-12-01 11:45

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:3c23cb3f$0$17212$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg ved godt, at der har været store problemer. Men håbede lidt på at de
> snart efterhånden var løst...

Mon ikke også det er ved at være tilfældet.

> [...]
> til at lukke, fra Teledanmark. Sagde de. Hvorefter de sagde at jeg skulle

Har du gjort det så?

> [...]
> engang registret endnu,,, da den stadig stadig bliver givet besked, om ukent

Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal regne med - men jeg kan
da fortælle hvordan mit forløb er gået indtil nu...

I slutningen af november skrev jeg under på fuldmagten fra Telmore
om at flytte fra Debitel. Jeg fik derefter en email om, at de forventede
at høre fra Teledanmark senest 13. december, med en dato om
hvornår flytningen kunne finde sted.
Jeg fik desuden et brev fra Debitel, hvor der stod at de vil lukke
mit nummer den 27.12.

Omkring den 13.12 fik jeg så brev fra Telmore med det nye sim-kort,
og ifølge det brev virker nummeret hos dem fra 3.1. Jeg har
efterfølgende skrevet et par gange til dem, for at sikre mig at
nummeret så rent faktisk også vil virke fra den dato, og det har de
mere eller mindre garanteret mig... Det bliver så spændende om det
holder.

Hvis du ikke kan få et ordentligt svar fra nogen hos Telmore, var
det måske en ide at skrive direkte til Frank Rasmussen, som jo
frekventerer denne gruppe med mellemrum...

Held og lukke med flytningen, og god jul.

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 12:34

"Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Har du gjort det så?

Øhh ja...

Ligesom dig, fik jeg et brev om, at jeg senes den 13/12 ville få besked om
hvornår nummerflytningen ville ske.

men det fik jeg altså ikke... I torsdag lukkede Tiscali så mit nummer. Og
jeg har hverken fået det afvide på forhånd. Fået mit simkort fra Telmore...
Så indtil nu, har jeg ingen mobil...

Og de sagde i Torsdags, at jeg ville få et simkort en af de nærmeste dage...
men det er fanme stadig ikke registret hos noget teleselskab endnu. De sagde
hvis jeg var heldig. Ville jeg få simkortet Igår, fredag. men det er heller
ikke kommet idag.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 14:13

> "Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>Ville jeg få simkortet Igår, fredag. men det er heller
> ikke kommet idag.

Joe,, nu kom posten så forbi alligevel, med et brev fra telmore.... Nu
sidder kortet i telefonen. Og den skulle være klar, ifl. det brev fra
Telmore. Der står også at jeg kan logge ind på min personlige side, og se
status. Men den skriver at jeg ikke findes i Systemet!!

der står bla... Flytningen af dit mobilnummer ********* fra tiscali/WOL til
TELMORE, vil ske den 21/12/01 kl. 00:00

Men det er altså stadig ikke aktiveret.

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 22-12-01 14:47

On Sat, 22 Dec 2001 14:12:57 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>Telmore. Der står også at jeg kan logge ind på min personlige side, og se
>status. Men den skriver at jeg ikke findes i Systemet!!

Udsendelse af SIM-kort er baseret på hvornår TDC lover os at numret er
flyttet. TDC har fortsat problemer med at overholde deadlines (læs
evt. mere på www.telmore.dk, under info). Du skal være velkommen til
at skrive mig en email med dit nummer (fr@telmore.dk), så skal jeg få
rykket for det.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Mr_Allen

Dato : 22-12-01 19:06

En ting skal der siges om Telmore. de har en GOD direktør.... - Tænk at han
overhovedet gider tage sig af enkeltkunder..... - Tænk at han selv svare dem
via Nyhedsgrupper.... - Thumbs up....
--
Regards

mr_allen

http://www.decan.org
ICQ# 8727683
Remove capital letters in email.

Fra : Thomas E.

Dato : 23-12-01 03:11

Jeg føler mig også ret begejstet over at jeg har bestilt en nummer portering
til Telmore
De har den ypperste kundeservice jeg endnu har set

Mvh
Thomas

P.S. Glædelig Jul til alle.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-01 10:19

"Thomas E." <thomasintet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg føler mig også ret begejstet over at jeg har bestilt en nummer
portering
> til Telmore
> De har den ypperste kundeservice jeg endnu har set

Ja, man må sige det er flot af Frank, at henvende sig til gruppen, og
tilbyde hjælp... Min telefon er stadig ikke online på noget net,,, så det
kunne godt være jeg skulle sende han en mail.

Og de tager da også telefonen, næsten uden ventetid... Og det er ivertfald
flot, iforhold til Tiscali. Hor det sagtens kunne tage 15 minutter.

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 23-12-01 17:29

On Sun, 23 Dec 2001 10:18:54 +0100, "Bjarke Hansen"
> [...]

>tilbyde hjælp... Min telefon er stadig ikke online på noget net,,, så det
>kunne godt være jeg skulle sende han en mail.

Lad os kalde tingene ved rette navn. Der er få ting i verden der slår
god kundeservice, og det er det vi forsøger at leve op til. Vi har som
et lynhurtigt voksende selskab også til tider vores at bokse med (I
særdeleshed hos vores hoved leverandør), men det ændrer ikke på vores
fokus og priortering. Det er kun meget lidt der slår tilfredse
kunder....

God jul til gruppen, tak til alle for såvel ros som kritik. Selvom det
måske ikke er synligt, så lytter vi til såvel ris som ros, for kun ved
at lytte til de "virkelige" experter, får vi de rigtige produkter sat
sammen.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Claus Rolsted

Dato : 23-12-01 18:59

"Heidi" skrev i en meddelelse

> Mon ikke også det er ved at være tilfældet.

Tjaaeh, måske omkring midtvejs i januar, men aldeles ikke før den tid.

> [...]
> efterfølgende skrevet et par gange til dem, for at sikre mig at
> nummeret så rent faktisk også vil virke fra den dato, og det har de

Okay, det må jeg nok sige. Det er meget godt klaret, hvis du kan få dit
nummer flyttet over allerede den 3. januar. Vi er en del, som stadig er i
syltekrukken hos TDC. Vi er dog så småt på vej _op_ af krukken (håber jeg).
Jeg stod oprindeligt til nummeroverflytning den 12. okt. i år, men efter _en
masse_ udskydelser og undskyldninger har jeg nu fået oplyst 10. januar som
overflytningsdato. Dvs. alt i alt næsten 3 måneders (pånær 2 dage)
forsinkelse i forhold til oprindeligt planlagt. Derfor er det meget godt
klaret, hvis du lige når at overhale mig indenom, æv...., og tilmed uden for
meget bøvl.

Nå, men jeg ønsker dig og alle andre det bedste - held og lykke med
nummerflytningen, og glædelig jul.

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-01 19:44

"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsinkelse i forhold til oprindeligt planlagt. Derfor er det meget godt
> klaret, hvis du lige når at overhale mig indenom, æv...., og tilmed uden

Hmm, ja noget af en tur,,.,, Men har du været uden telefon så længe?

> Nå, men jeg ønsker dig og alle andre det bedste - held og lykke med
> nummerflytningen, og glædelig jul.

Iligemåde da

Fra : Claus Rolsted

Dato : 23-12-01 20:21

> Hmm, ja noget af en tur,,.,, Men har du været uden telefon så længe?

Nej heldigvis ikke. Har hele vejen igennem haft netforbindelse hos Sonofon.

> Iligemåde da

Tak skal du have....

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Heidi

Dato : 27-12-01 11:33

> [...]
> klaret, hvis du lige når at overhale mig indenom, æv...., og tilmed uden for

Der er jo heller ikke noget der er sikkert endnu, så jeg vil da helt
klart se (og ikke mindst høre) det før jeg tror det.

> Nå, men jeg ønsker dig og alle andre det bedste - held og lykke med
> nummerflytningen, og glædelig jul.

Tak, og et forsinket "i lige måde", både mht. nummerflytningen og
julen