AC/DC Live in Riesa 25/11-2000
Fra : Kong Kent

Dato : 26-11-00 14:49

Jeg kommer senere i aften eller i morgen formiddag med et særdels fyldigt
referat af den bedst koncert jeg nogensinde har haft. Jeg ventede i 12 år på
at se AC/DC live, i går gik drømmen i opfyldelse og det var simpelthen
fantastisk!!

--
Kent.
icq # 13306319

Schumacher vandt i år! ...han gør det igen næste år!
http://formel1.jubii.dk - Formel 1 nyheder på dansk!

Fra : Kim Riber

Dato : 26-11-00 15:23

Hej Kent
Ja vi andre måtte nøjes med en kopi af AC/DC, men tro mig hvilken kopi "back
in black" på tobakken i esbjerg.......fuck det var næsten som at se de
rigtige.............De brødre Evald kan sgu spille en sej gang luft guitar,
og Jimmi Olsen's stemme må idag være totalt ødelagt..... Men som sagt kun en
kopi, når man nu ikke har tid/penge til den ægte vare, ja så kan jeg varmt
anbefale "back in black".

Kim Riber

ps glæder mig til din referat !!!!!!

let there be rock !!!!!!

Fra : Mads Breddam

Dato : 26-11-00 19:00

> ... når man nu ikke har tid/penge til den ægte vare, ja så kan jeg varmt
> anbefale "back in black".

Ja, og det kan jeg klart også. Fed koncert. Kanon ligesom sidst på Esbjerg
Rock Festival.

Spiller selv.... Carl Evald er min lærer... også kanon som underviser.

Fik du nogen pengesedler Kim??

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Vi ses til koncert med Slash fra Guns n' Roses på Tobakken d. 7 dec."
citat: Mads Breddam.