Billig Bærbar i A-Z ????
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 21-12-01 20:12

A-Z har en Sony Vaio FX108K til 11000 kr.
PIII-750 Mhz
20Gb HDD
128 MB ram
15" TFT
Firewire, usb, DVD, floppy
Win 2000 UK.

Jeg kan intet finde på sony.com eller sony.dk om denne PC
Og Sony har lukket telefoner frem til 2/1-2002

Ved nogle om dette er et godt køb - eller noget skrammel ???

NB: Det er til en julegave, så 'please response'....

Mvh
Kim

Fra : Henning Larsen

Dato : 21-12-01 21:26

"Kim Rasmussen" <KimR@smussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved nogle om dette er et godt køb - eller noget skrammel ???
>
> NB: Det er til en julegave, så 'please response'....

Engelsk Windows? Det lyder som om det er et restlager A-Z (Bilka) har opkøbt
i England. Det gør de jo jævnligt. Men det lyder da godt nok som et godt
tilbud alligevel. Prøv at tage et kig på

http://www.sonystyle.com/vaio/fx/index.shtml

Henning Larsen

Fra : knud

Dato : 21-12-01 21:25

den er helt sikker ok - og hvis du synes den er lækker så køb den inden der
bliver udsolgt!!!

Kim Rasmussen <KimR@smussen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c238a4e$0$94868$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jacob

Dato : 21-12-01 22:02

> [...]
>
> Ved nogle om dette er et godt køb - eller noget skrammel ???
>
> NB: Det er til en julegave, så 'please response'....

Nu kender jeg ikke noget til bærbare computere, så det kan være at andre i
gruppen kan vurdere om det godt køb. Ved hjælp af google fandt jeg siden for
Sony Vaio http://www.vaio.sony-europe.com/dk/

Jeg prøvede at finde nogle anmeldelser på Sony Vaio FX108, men det lykkedes
ikke helt. Så prøvede jeg istedet anmeldelser på Sony Vaio helt generelt og
fandt denne her http://www.reviewcentre.com/reviews495.html som tester Sony
Vaio FX101 som er en model i samme serie, jeg tror at mange af de ting der
bliver sagt om lillebror også gælder for FX108

Du kan selv finde flere ved www.google.com og indtaste noget i stil med Sony
Vaio Review

Kommer lige i tanke om CNET.com shopping-guide
http://computers.cnet.com/hardware/0-1026.html?tag=dir hvor der en hel del
om bærbare computere.

--
Jacob

Fra : Christer Østergaard

Dato : 21-12-01 22:59

Sikkert et fint køb, men du bør dog være opmærksom på nogle småting, som kan
være forskellige fra køb i computerbutikker osv.:

Aldi (eller en anden kæde af samme type) solgte nogle ASUS laptops til ret
god pris... det viste sig så, at den lille forskel var, at processoren
(intel) i lige præcis disse maskiner IKKE var med speedstep technology. Den
kørste altså med fuld blast på processoren, også selv om man ikke var
tilknyttet til ekstern strømkilde, hvilket jo giver mindre tid på batteriet.

Bare lige så du kigger efter endnu en gang...

Christer

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 18-01-02 12:28

Tak for jeres indlæg, jeg købte een, hvor der var 3 pixelfejl på TFT'en. Nu
har jeg fået den byttet - og WOW den sparker røv.

mvh
kim