Adressefejl
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 21-12-01 18:43

Forleden havde jeg en længe svada med titlen "Adressefejl-USB-KORT", som
desværre ikke har udfordret nogen. Men I er stadig velkomne.

Nu vil jeg blot spørge: hvad er adressefejl (adress error)? Og hvordan
kan sådan noget opstå, når man gennemkører en geninstallering af system
fra 9.0 via 9.1 til 9.2.1? Kan det skyldes at den gamle, kasserede
systemmappe spøger, selvom den har fået et andet navn? Hvis det er det,
som er sagen, kan jeg nøjes med at smide den gamle systemmappe helt ud.
Og så behøver jeg ikke slette harddisken og begynde helt forfra.

Detailler findes i ovennævnte indlæg. Sagen er, at jeg gerne vil have
elimineret de konflikter, der kommer af, at 9.2.1 overflødiggør (?) alle
de USB-udvidelser, som tidligere er lagt ind i systemet, når jeg købte
ny USB-hardware.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt