Microcompression Saturn II
Fra : Anette

Dato : 21-12-01 18:44

Er der nogle som ved hvad der står på klistermærket på denne cpu-køler? -
Grunden til jeg spørger er at jeg har købt denne og på klistermærket på
kølerne står der et eller andet underligt og ikke noget med Microcompression
Saturn II. Jeg er derfor itvivl om jeg har fået en forkert leveret og betalt
for en Microcompression Saturn II!

Fra : René -Lone.

Dato : 21-12-01 19:08

Prøv at sende køleren eller klistermærket ud til samtlige der kikker på
denne side ,på skift så kan det være vi kan hjælpe dig

Fra : Anette

Dato : 21-12-01 21:09

"René -Lone." <rene-lone@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at sende køleren eller klistermærket ud til samtlige der kikker på
> denne side ,på skift så kan det være vi kan hjælpe dig

??? - lidt sort?