Rullepanel i andre farver
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-12-01 20:55

Hej:

Hvordan kan jeg i FP2000 skifte den sædvanlige lysegrå farve
ud med en anden, eksempelvis koksgrå (lisom fx Opasias) eller
grøn + en alternativ kulør til de trekantede ned- og oppile på
knapperne over og under rullebørgen?

Ifald en af jer disker op med en html-kode (som jeg i givet fald
så siger tak for), hvor på siden skal jeg så kopiere den ind?

--
Hilsen: Jørgen
http://www.grandt-aarhus.dk - Leverandør til Det Danske Sprog og vavejeg

Fra : Gevaldi

Dato : 20-12-01 21:21

http://www.script.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-01 22:29

i <head>:
<!--
body   {
   scrollbar-3d-light-color:blue;
   scrollbar-arrow-color:red;
   scrollbar-base-color:black;
   scrollbar-dark-shadow-color:green;
   scrollbar-face-color:yellow;
   scrollbar-highlight-color:red;
   scrollbar-shadow-color:blue;
   }
-->

Ret selv farverne til det ønskede.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-12-01 23:05

"Knud Gert Ellentoft" forklarede blandt andet:

[klip]

> Ret selv farverne til det ønskede.

Mange tak!

Venligst: Jørgen