FTP på ADSL
Fra : krage

Dato : 20-12-01 17:15

Jeg har to computere hægtet på en hub der også er koblet til en ADSL router.
Min udbyder er cybercity.

Nu er spørgsmålet om det er muligt at køre en FTP server fra den ene
computer? Hvad gør jeg med IP addresser. Min computer har jo kun en internt
netværk IP (10.xx.xx.xx)?

Håber der nogen der kan hjælpe...Hvis det er den forkerte NG, så henvis
gerne til den rigtige. Jeg kunne ikke rigtigt finde en mere relevant.

Mvh
Christian Krage

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-12-01 09:18

"krage" <krage@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nu er spørgsmålet om det er muligt at køre en FTP server fra den ene
> computer? Hvad gør jeg med IP addresser. Min computer har jo kun en

cybercity.xdsl er nok den bedste gruppe til dette..

Mvh

Flemming

Fra : krage

Dato : 21-12-01 12:44

Tak for rådet...Der var andre der allerede havde stillet lign. spørgsmål, så
nu funker det

Krage