Hvilke PDA´er skal man vælge ??
Fra : Finny

Dato : 20-12-01 16:58

Hej Alle

Jeg står og skal købe en PDA. Valget står nu mellem HP´jornada 565: eller
Compaq´s IPAQ i samme klasse..

Er der nogen der har nogen gode argumenter for at vælge den ene frem for den
anden ? Skærm, skærmbelysning ...ja alt

På forhånd tak

/Finny

Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-12-01 18:06

On Thu, 20 Dec 2001 16:57:37 +0100, Finny wrote:

>Hej Alle
>
>Jeg står og skal købe en PDA. Valget står nu mellem HP´jornada 565: eller
>Compaq´s IPAQ i samme klasse..

Ahhh en HPC, ikke PDA (Der er dom for hvad der er hvad
Couldn't resist, men prøv i lomme-pc gruppen, der holder folk
der ynder at benytte sådanne små dimser til...

>Er der nogen der har nogen gode argumenter for at vælge den ene frem for den
>anden ? Skærm, skærmbelysning ...ja alt
>
>På forhånd tak
>
>/Finny

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Mary had a little lamb. The doctor was surprised.

Fra : Finny

Dato : 20-12-01 17:12

Var ikke klar over at der findes en sådan .....

/Finny