En Off.Topic julehilsen.
Fra : Rejsebeskrivelser.dk

Dato : 20-12-01 07:58

Med fare for at blive gennemhøvlet, for at poste off.topic så udsætter jeg
mig alligevel for det, for at ønske alle mine venner i denne nyhedsgruppe en
god jul og et godt nytår !

Tak for al den konstruktive og kreative hjælp, som i alle har bidraget med
til mit site i 2001.

God jul

Kim Larsen
www.Rejsebeskrivelser.dk støtter Julemærkesagen

---

Fra : Bøgen

Dato : 21-12-01 10:53

"Rejsebeskrivelser.dk" skrev i en meddelelse

> Med fare for at blive gennemhøvlet, for at poste
> off.topic så udsætter jeg mig alligevel for det, for at
> ønske alle mine venner i denne nyhedsgruppe en
> god jul og et godt nytår !

Det skulle da bare lige mangle, i lige måde !

Flem

Fra : Biker-Torben®

Dato : 21-12-01 14:54

Jeps - i lige måde

Jeg glæder mig også til at besøge www.rejsebeskrivelser.dk i det nye år

Torben
-----------------------------------
www.bikertorben.dk
www.motorcykel-rejser.dk

Fra : Michael

Dato : 22-12-01 11:32

Hej Kim !

Også jeg vil ønske dig og alle andre i gruppen en God Jul og Godt Nytår, tak
for det fine arbejde du laver med din rejse-side.

Det bliver ikke til så meget rejseaktivitet for os i disse år, men kig ind
og se projektet med den galvaniserede Fiat.

De tre ørkenrejser til Sahara, Island og Australien er der stadig

Mange hilsener fra

Ulla og Michael
www.michulla.dk