Andet multimedie
bentjuul 3670
Jeg ka ikk åbn' n (mpeg2 i vdub)
Fra : Ingolf

Dato : 19-12-01 22:50

Hej med jer

Jeg optager film fra mit ATI TV TUNER(PCI) kort til MPEG2, herefter vil jeg
konvertere til divx4 med VDub. Men VDub kan ikke åbne mpeg2 filer .. ? Er
der en mulighed for at det kan lade sig gøre ?

Det kan godt lade sig gøre med mpeg1 formatet...

Jeg har installeret alle seneste opdateringer og codecs
DirectX8
DirectX8 Capture fix
DivX v4.11 Codec
Et hav af andre codecs

Jeg fandt også et mpeg2 codec, som jeg installerede, men jeg kan stadig ikke
åbne mpeg2 filer i vdub :(

Eller findes der andre programmer som vdub der kan åbne mpeg2 filer, på nær
tmpgenc ?

Jeg benytter WinXP, optager med ATI TV WONDER PCI

Fra : stefan mylleager

Dato : 20-12-01 09:38

VirtualDub er vist kun beregnet til .avi-filer, så du må konvertere den
til en (ukomprimeret) avi først.

-Stefan