Brun puddersukker
Fra : Niels Henriksen

Dato : 19-12-01 23:04

ehm.... hvor finder man ovenstående?

--
Niels Henriksen

Fra : cstagedk

Dato : 19-12-01 23:24

Niels Henriksen wrote:

> ehm.... hvor finder man ovenstående?

I ethvert supermarked/købmand, se efter brun farin.

Hilsen,
--
Carsten Stage

Fra : Kim N. Jensen

Dato : 24-12-01 11:43

Jeg stødte lige på denne, og så randt mig et spørgsmål i hu: Hvordan kan det
være, at en krydderkage efter en gammel opskrift, i min barndom altid blev
næsten sort (chokolademuffinsmørkebrun) og let fugtig, medens den når jeg
laver den i dag bliver lysebrun og mere til den tørre side - det eneste
brune ingrediens, der er i, er farinen??

Med venlig hilsen/Kind Regards

Kim N. Jensen
--
Sælges: Brugte bøger/cd/lp på http://www.tusnelda.f2s.com
Søges: Gl. udgaver af Jules Verne, Wilkie Collins og W. Clark Russell

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-12-01 11:50

Kim N. Jensen skrev:

> [Krydderkage] - det eneste brune ingrediens, der er i, er farinen?

Ah, er der ikke osse både kanel og nelliker i en krydderkage?

// Klaus