TDC Internet ændrer abb.vilkår for interne~
Fra : Lene

Dato : 19-12-01 22:33

Kan nogen genmmemskue, hvad forskellen skulle være fra de tidligere
betingelser, og dem der gælder fra den 20 december?
På forhånd tak
Lene

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 20-12-01 00:33

Lene <klemes@post12.tele.dk> wrote:

> Kan nogen genmmemskue, hvad forskellen skulle være fra de tidligere
> betingelser, og dem der gælder fra den 20 december?
Nej, jeg kan i hvert fald ikke. Jeg har ellers hentet hele filen ned fra
det umulige opasia.
Det ville have klædt TDC at skrive det i en email eller med almindelig
post og gøre opmærksom på, _hvor_ ændringerne er. Når mit
forsikringsselskab laver ændringer i aftalen med mig fortæller de altid
nøjagtigt hvor og hvilke følger en ændring kunne have.
Gad vide om en kunde (eller alle kunder) har samme mulighed for at ændre
vilkårerne med så kort varsel? Jo, jo, jeg ved godt, at vi som kunder
har det stærkeste middel af alle: Vi kan holde vores penge hjemme i
lommerne, væk fra en leverandør.
Det her er dårlig kundepleje fra TDC.

--
venlig hilsen,
Mich. Ottosen - og det var så det for en signatur

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-12-01 08:02

On Thu, 20 Dec 2001 00:33:27 +0100, mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich.
Ottosen) wrote:

> [...]
>vilkårerne med så kort varsel? Jo, jo, jeg ved godt, at vi som kunder
>har det stærkeste middel af alle: Vi kan holde vores penge hjemme i

Hvis man læser den mail der kom om disse ændringer vil man se at der
er de sædvanlige 30 dages varsel. Dvs. for eksisterende kunder gælder
de først fra d. 20 januar.

Det er kun for nye kunder de gælder fra 20. december.

http://www.gartneriet.dk