Fedtafttige opskrifter
Fra : Ulla Sthen Hansen

Dato : 09-01-01 19:25

Jeg har masser af opskrifter på fedtfattig mad, men måske kunne det være
godt at vide, hvilken type, der efterspørges. Svar udbedes...
USH

Fra : Spank Me

Dato : 10-01-01 11:01

Hej Ulla Sthen Hansen

Jeg skulle lige teste mine settings

thomas

Fra : Ole Hansen

Dato : 10-01-01 02:28

"Ulla Sthen Hansen" <sthen@mail.dk> writes:

> Jeg har masser af opskrifter på fedtfattig mad, men måske kunne det være
> godt at vide, hvilken type, der efterspørges. Svar udbedes...

Jamen, hvorfor deler du ikke bare dem alle med os? Du kan "banke" en
hjemmeside sammen, hvor du har alle opskrifterne - jeg er helt sikker
på, der ikke er nogen, der brokker sig, hvis du poster URL'en her!

--
Ole Hansen

Fra : Peter Westh

Dato : 10-01-01 12:28

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse
"Ulla Sthen Hansen" <sthen@mail.dk> writes:

>jeg er helt sikker
på, der ikke er nogen, der brokker sig, hvis du poster URL'en her!

- eller på dk.helbred.slank

MVH

Peter

Fra : Hauge

Dato : 10-01-01 12:30

Hejsa

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> wrote in message
> jeg er helt sikker
> på, der ikke er nogen, der brokker sig, hvis du poster URL'en her!

Jeg ville heller ikke have noget imod det, men der desværre nogen der vil
skrige op om at det ikke er en reklamesøjle. Så hvis der skal reklameres, så
gør det i en signatur, så gør man det i det 'lovlige' område i et indlæg.

Mvh Hauge

Fra : Stine stroyer

Dato : 12-01-01 12:28

add. dig til nyhedsgruppen dk.helbred.slank
der finder du meget
Stine

Fra : Peter Westh

Dato : 10-01-01 12:44

"Ulla Sthen Hansen" <sthen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Svar udbedes...

Vel, GODE opskrifter, som man ville spise uden tanke på deres næringsværdi.
Kan du ikke bare poste et par af dem du selv bedst kan lide? En forret, en
hovedret og en dessert, f.eks.? Hvis de så ser gode ud, kan vi bombardere
dig med flere requests

MVH

Peter

Fra : Thom@s

Dato : 14-01-01 10:46

Jeg ville tage imod opskrifterne med kyshånd, da jeg selv spiser fedtfattigt
mad og jeg mangler til tider goder idéer.
Opskrifterne der foreslås her i NG kan jo til tider være en hel
kolesterolbombe, selvom de smager fantastiske.
Og iøvrigt synes jeg det ville passe fremragende i denne NG med et par
opskrifter, for det er jo en mad og drikke NG, og ikke kun for personer med
sund mad fobi.

Mvh
Mie