|
| Problem med 8210 Fra : Per Fogtmann |
Dato : 19-12-01 12:59 |
|
Hej
Jeg skriver fordi jeg har haft en "uheldig" oplevelse ved den forhandler
hvor jeg har købt min Nokia 8210, og håber derfor at kunne få svar ved Jer.
Problemet er at den telefon jeg har er ud over garantiperioden, og er nu
displete begyndt at "flimmer". Jeg har hørt at dette problem er en generel
fejl ved denne type telefon, og jeg mener derfor ikke at jeg skal betale for
det. Jeg har hørt at denne fejl mange steder bliver udbedret uden beregning,
og spørger derfor Jer om dette er rigtig. Jeg kan jo desvære ikke bruge ting
man kun "høre" til noget....
Med venlig hilsen.
Per Fogtmann
| |
Anders Berg (19-12-2001)
| Kommentar Fra : Anders Berg |
Dato : 19-12-01 13:57 |
|
Jeg vil vove at påstå at du ALDRIG vil kunne få en forhandler til at betale for
det når det er uden for garanti perioden. For så anser de det ikke som deres
problem mere.
Anders
--
Posted from [212.93.55.37]
via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG
| |
Brian Fisker (20-12-2001)
| Kommentar Fra : Brian Fisker |
Dato : 20-12-01 17:58 |
|
"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
news:667ce57bf9d1ec0f03188f5f9bb0fe2e.39536@mygate.mailgate.org...
> Jeg vil vove at påstå at du ALDRIG vil kunne få en forhandler til at
betale for
> det når det er uden for garanti perioden. For så anser de det ikke som
deres
> problem mere.
Hmm, det gjorde min Nokia reparatør nu (Poul Tarp i Randers). Min 8210
med blå lys (altså ingen garanti) fik den velkendte fejl med utydelig
display. Kontakten mellem printet og displayet blev skiftet uden
beregning, da "Det var en velkendt fejl", som reparatøren sagde.
\Mandal
| |
CHAPY/ Kasper Peders~ (20-12-2001)
| Kommentar Fra : CHAPY/ Kasper Peders~ |
Dato : 20-12-01 19:14 |
|
ok!!.... Hvor går man hen?? BAre en butik hvor de sælger Nokia???
"Brian Fisker" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
news:9vt5n3$vuq$1@news.cybercity.dk...
> "Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> news:667ce57bf9d1ec0f03188f5f9bb0fe2e.39536@mygate.mailgate.org...
> > Jeg vil vove at påstå at du ALDRIG vil kunne få en forhandler til at
> betale for
> > det når det er uden for garanti perioden. For så anser de det ikke som
> deres
> > problem mere.
>
> Hmm, det gjorde min Nokia reparatør nu (Poul Tarp i Randers). Min 8210
> med blå lys (altså ingen garanti) fik den velkendte fejl med utydelig
> display. Kontakten mellem printet og displayet blev skiftet uden
> beregning, da "Det var en velkendt fejl", som reparatøren sagde.
>
> \Mandal
>
>
| |
Brian Fisker (20-12-2001)
| Kommentar Fra : Brian Fisker |
Dato : 20-12-01 19:25 |
|
"CHAPY/ Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk> wrote in message
news:3c222a3f$0$55626$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> ok!!.... Hvor går man hen?? BAre en butik hvor de sælger Nokia???
Poul Tarp i Randers har titlen "Nokia service værksted". Prøv at led
efter sådan en butik.
\Mandal
| |
Lars kvorning (19-12-2001)
| Kommentar Fra : Lars kvorning |
Dato : 19-12-01 21:57 |
|
Jeg vil til en hver tid sige, at forretningen ikke kan drages til ansvar for
noget, som er sket udenfor garantiperioden.
Jeg har også en 8210'er hvor det skete. En såkaldt "switch" blev skiftet i
telefonen og nu kører den uden problemer igen. Jeg fik en kammerat til at
gøre det: 150 kr.
Hilsen Lars
"Per Fogtmann" <perfogtmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c208097$0$35618$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> Jeg skriver fordi jeg har haft en "uheldig" oplevelse ved den forhandler
> hvor jeg har købt min Nokia 8210, og håber derfor at kunne få svar ved
Jer.
> Problemet er at den telefon jeg har er ud over garantiperioden, og er nu
> displete begyndt at "flimmer". Jeg har hørt at dette problem er en generel
> fejl ved denne type telefon, og jeg mener derfor ikke at jeg skal betale
for
> det. Jeg har hørt at denne fejl mange steder bliver udbedret uden
beregning,
> og spørger derfor Jer om dette er rigtig. Jeg kan jo desvære ikke bruge
ting
> man kun "høre" til noget....
>
>
>
> Med venlig hilsen.
>
> Per Fogtmann
>
>
| |
Devast8or (19-12-2001)
| Kommentar Fra : Devast8or |
Dato : 19-12-01 23:19 |
|
Hvor bor den kammerat og vil han gøre det på min også?
Devast8or
--
Spamfilter activated
Lars kvorning <kvorning@nospam.dk> wrote in message
news:9a7U7.508$Zm5.103256@news000.worldonline.dk...
>
> Jeg har også en 8210'er hvor det skete. En såkaldt "switch" blev skiftet i
> telefonen og nu kører den uden problemer igen. Jeg fik en kammerat til at
> gøre det: 150 kr.
>
| |
Mikkel Trabjerg Knud~ (02-01-2002)
| Kommentar Fra : Mikkel Trabjerg Knud~ |
Dato : 02-01-02 11:15 |
| | |
|
|