ADSL her og nu?
Fra : Søren R

Dato : 19-12-01 10:08

Hej, er der nogen der kan fortælle mig hvor det er hurtigst at få ADSL "her
og nu".

Vi er i den situation at virksomheden skal flytte, og "bossen" har åbenbart
haft nogle misforståelse med Cybercity, som ikke har mulighed for at flytte
forbindelsen så hurtigt som vi gerne vil have den flyttet.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der var en udbyder, der kan
levere ADSL forholdsvis hurtigt, og helst så det kører fra 2. januar.

Håber i kan hjælpe.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-12-01 12:13

Wed, 19 Dec 2001 10:08:11 +0100, skrev "Søren R"
<kongen19upyours@hotmail.com>:

>Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der var en udbyder, der kan
>levere ADSL forholdsvis hurtigt, og helst så det kører fra 2. januar.

Var det ikke nemmere at ringe og spørge de forskellige udbydere?
Der kan formentlig højst være 4 - 5 muligheder, så det må være
overkommeligt.

TDC plejer at være hurtige, jeg fik mit på en halv snes dage, men
jul og nytår spænder jo delvis ben i øjeblikket..

Jeg tror ikke nogen herinde kan svare på det, da det vidst bl.a
afhænger af, hvilken central det er.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Darkh

Dato : 19-12-01 17:36

> [...]
>
> Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der var en udbyder, der kan
> levere ADSL forholdsvis hurtigt, og helst så det kører fra 2. januar.

Jeg er også lige flyttet. Cybercity kunne ikke levere på min nye adresse, så
jeg blev nød til at skifte til TDC. Jeg bestilte det ca. 10 dage før jeg
skulle flytte og informerede dem om at jeg gerne ville have det klar den
3/12, da min telefon blev åbnet på denne dato. To dage efter fik jeg et brev
fra dem om at linien ville være klar mellem 12.00-16.00 den 3/12. Det vil
jeg både kalde hurtigt og god service.

Det eneste minus der er ved deres produkt, er at jeg skal have et
almindeligt telefon abonnement, for at få ADSL. Jeg bruger ikke fast
telefon, og har ingen planer om at bruge det. Det gør at det koster 340 kr
mere i kvartalet at have deres produkt.

mvh
Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-01 19:02

"Darkh" <jhe@"no-spam"hjemme-pc.net> wrote in message
> Det eneste minus der er ved deres produkt, er at jeg skal have et
> almindeligt telefon abonnement, for at få ADSL. Jeg bruger ikke fast
> telefon, og har ingen planer om at bruge det. Det gør at det koster 340 kr

Det er ellers en væsentlig billigere måde at telefonere på. Men du kender
måske ikke så mange udenfor internettet...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-12-01 20:09

"Jesper G. Poulsen" wrote:

> Klip
>
> Det er ellers en væsentlig billigere måde at telefonere på. Men du kender
> måske ikke så mange udenfor internettet...

Mobiltelefon eller ej har ikke meget med pris at gøre.
Men om image.!

Så "Darkh" undlad at bruge din faste tlf. forbindelse.
- Det sikrer din mobil-udbyder en god indtægt som de ellers ville være snydt
for.

Mvh. Jørgen

Fra : Darkh

Dato : 20-12-01 16:03

> [...]
>
> Så "Darkh" undlad at bruge din faste tlf. forbindelse.
> - Det sikrer din mobil-udbyder en god indtægt som de ellers ville være

Det har nu med pris at gøre.

Min mobil og min ADSL betales af firmaet. Opkald fra fast telefon skal jeg
selv betale.

mvh
Jesper

Fra : Deaster

Dato : 20-12-01 12:20

--
"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> "Darkh" <jhe@"no-spam"hjemme-pc.net> wrote in message
>
> Det er ellers en væsentlig billigere måde at telefonere på. Men du kender
> måske ikke så mange udenfor internettet...

Det kunne jo være hans venner primært have mobiltelefon, og så er det jo
billigere at ringe fra en mobiltelefon til en anden.

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk

Fra : Søren R

Dato : 20-12-01 12:24

ok, well we havde også bestilt flytning over en måned før vi skulle flytte,
og i forgårs ringede vi så, og så var der gået ged i det. De var kommet til
at annullere vores flytning. For det ikke skal være løgn er en af vores
samarbejdspartnere blevet udsat for nøjagtig det samme.

Så nu er det desværre slut med CC. Produktet har vi dog været meget godt
tilfreds med.

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 20-12-01 13:51

On Wed, 19 Dec 2001 10:08:11 +0100, "Søren R"
<kongen19upyours@hotmail.com> wrote:

Hej.

>Vi er i den situation at virksomheden skal flytte

TDC plejer at kunne levere rimelig hurtigt. Hvis I har flere linier,
kredsløb osv., så bed sælgeren om at lave en 'sagsbooking' på det, så
det hele udføres samtidigt/koordineret. Aner vedkommende ikke hvad det
er, så bed om at blive stillet om til en, der gør.

Flytninger uden sagsbooking ender gerne med mange forskellige
udførelsesdatoer for det ene og det andet.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen