168pin EDO DIMM ??
Fra : Preben Larsen

Dato : 19-12-01 00:28

Hej
Jeg er lige igang med en IBM 300PL PC
Der mangler mere ram der står i manual det skal være 168pin EDO DIMM
hvor finder man sådan nogen ???
edbpriser.dk har dem slet ikke i listen..
det duer ikke med SDRAM og det er jo dem der sælges lige nu...
nogen ideer ?

mvh
Preben Larsen

Fra : Jean Pierre

Dato : 19-12-01 01:43

www.qxl.dk er nok mit bedste bud... Ellers er det bare at tage ind på
Falkoner Alle forudsat du er fra Sjælland, eller finde en skummel lille
hardware biks.
Tror ikke de mere etableret forhandlere sælger den slags mere detsværre.

MVH JP

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 19-12-01 14:49

Blandt andre Kingston laver stadig ram specielt til din maskine... Jeg vil
ikke anbefale at du forsøger dig med standard-ram, - du kan nemlig godt
risikere at den er ret kræsen.

Hilsner

Christopher Højsbo
www.rambutikken.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-12-01 21:26

On Wed, 19 Dec 2001 00:27:33 +0100, "Preben Larsen"
<oz2boh@vestnet.dk> wrote:

> [...]
>hvor finder man sådan nogen ???
>edbpriser.dk har dem slet ikke i listen..
>det duer ikke med SDRAM og det er jo dem der sælges lige nu...

Jeg havde en tilsvarende maskine, men forærede den væk da jeg fandt ud
af at RAM kostede 20 gange så meget som SD-RAM.

Prøv at søge på modelnummeret + ram og du får et chok.

--
Jens

I'm not much of a typist...but I can erase 90 words per minute.