Xnews og save headers
Fra : Heine Laursen

Dato : 18-12-01 21:49

Hvordan får jeg xnews til at gemme headers så de ikke skal hæntes ned hver
gang jeg går ind i en NG,

Jeg har slået save headers til under special / xnews options / storage /
save headers. Men xnews henter alle headers ned igen!

Mvh
Heine Laursen

Fra : Morten

Dato : 19-12-01 19:42

Heine Laursen skrev:

> [...]
>
> Jeg har slået save headers til under special / xnews options /
> storage / save headers. Men xnews henter alle headers ned igen!

Lyder som om at der er gået noget galt under installation/opsætning
mm.

Prøv at sætte programmet op efter www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/
hvor du henter programmet og pakker det ud til et andet dir end det
du brugte før.

Fra : Heine Laursen

Dato : 21-12-01 16:11

Morten <spamtrap000@nospam.dk> wrote in

> [...]
>
> Prøv at sætte programmet op efter www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/
> hvor du henter programmet og pakker det ud til et andet dir end det

Ved ikke hvad der er sket. Men nu ser det ud til at virke!

Mvh
Heine Laursen