Hjæææææææælp...
Fra : Krumme

Dato : 18-12-01 20:57

Damn jeg er ved at få lange t..... af mit problem med tv-out.
Min config er: Hercules kyro 2 med tv-out og B&O avetellerandet(den med
højtalertrekanten).
Første test er lydkabler og s-vhs kabel til en 21 pin scartstikkonverter og
i fjersynet ......hmmm ingen lyd!!!!!!
Næste test er lydkabler til scartstik og s-vhs kabel i s-vhs stik i
fjernsynet......hmmmmingen farve.
kører pal så det er ikke dette, hva dælen er det lige der kikser for
mig????
Hint og hjælp modtages med kyshånd.

Krumme

Fra : Krumme

Dato : 18-12-01 21:04

Ups glemte at fortælle at når der var lyd er der ingen farve og når der er
farve ja så er der sq ingen lyd

Krumme

Fra : Per Frandsen

Dato : 18-12-01 22:16

Lydkabler i scartstikket og svhs direkte i B&O'en, Husk at slå Svhs til på
enten av1 eller av2 (der hvor dit scart sidder).
Dette virker på mit MX6000!
Per

Fra : Krumme

Dato : 19-12-01 06:43

"Per Frandsen" <p_f@get2net.dk> wrote in message
> Lydkabler i scartstikket og svhs direkte i B&O'en, Husk at slå Svhs til på
> enten av1 eller av2 (der hvor dit scart sidder).
> Dette virker på mit MX6000!
> Per

Tak Per det prøver jeg

Krumme

Fra : Quark

Dato : 18-12-01 22:16

> [...]
> fjernsynet......hmmmmingen farve.
> kører pal så det er ikke dette, hva dælen er det lige der kikser for

Find på et bedre topic næste gang. Træls med et intetsigende topic!

Quark

Fra : Krumme

Dato : 18-12-01 22:49

"> Find på et bedre topic næste gang. Træls med et intetsigende topic!

> Quark

Du har helt ret, undskylder mange gange.

Krumme

Fra : Martin Andersen

Dato : 19-12-01 01:10

Bliver billedet sort på monitoren når du trykker på TV inde i grafikkortets
egenskaber?

Har du valgt den rigtige kabeltype inde unde grafikkortet?

Er det sat til PAL B eller PAL B/G?

Er den rigtige kanal valgt på tv´´et(har det en eller flere videokanaler)