Overburn?
Fra : PhMagic

Dato : 18-12-01 21:16

Hvilke CD-R skiver er gode til overburn ?
der skulle gerne kunne ligge omkring 740 mb på disken

MVH
Danni

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-12-01 22:10

"PhMagic" <dphilipsen@mail.dk> wrote in message
> Hvilke CD-R skiver er gode til overburn ?

Det største problem er IMHO, om brænderen kan. Ellers er alle 90 min. skiver
vel egnede.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-12-01 22:27

"PhMagic" <dphilipsen@mail.dk> skrev:
> Hvilke CD-R skiver er gode til overburn ?
> der skulle gerne kunne ligge omkring 740 mb på disken

FUT dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Der er _rigtig_ mange svar på subj.

Mvh.
Mikael

Fra : Desilva

Dato : 19-12-01 10:32

> Hvilke CD-R skiver er gode til overburn ?
> der skulle gerne kunne ligge omkring 740 mb på disken

kodak ultima 80 (700 meg) og fujifilm multispeed (700 meg), plus andre jeg
ikke lige har det præcise navn på, kan jeg næsten altid smide 740 meg over
på, med en gammel hp9100.