Nu også 5 mand i Tonight
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-12-01 20:51

Der er åbenbart ved at opstå svenske tilstande her i landet. De populæreste
danske orkestre skal nu til at have 5 mand i orkesteret i stedet for, som
tidligere, 4 mand.
Som bekendt fik KIM OG HALLO jo en 5. mand med sidste sidste år. Det var
en svensker, som tog saxofonen med, så de nu kunne matche VIKINGERNE og de
øvrige top-orkestre fra Sverige.
TONIGHT (Danmarks Vikingerne) som jo også flirter med den svenske sound
har nu også fået en 5. mand med. Orkestret debuterer med den udviddede
besætning på DANCING PALACE i Thisted lørdag den 5. januar.
Dancing Palace (over Bowlingcentret) er Nordvestjyllands nye og ubetinget
populæreste inn-sted for den populæreste danske musik. Her boltrer orkestre
som Bjørn Og Okay, Kandis, Kim Og Hallo (og udbryderen Kjeld Mervin) , Blue
Hawai og Tonight sig lystigt hver lørdag eller fredag.
Her kan opleves det populæste fra De mange danske hirtlister.

Fra : Per LH

Dato : 18-12-01 23:19

Ja, verden opruster, men

som Bjørn Og Okay, Kandis, Kim Og Hallo (og udbryderen Kjeld Mervin) osv.
sig<<

det er da godt at der er nogen der advarer om hvor faren er..

Tak

--
Per LH xgoto@trashcan.dkx rem/fjern x&x - nu med julestemning på
:::: www.guitarsiden.dk :::: www.bandprobs.dk ::::

Fra : Deaster

Dato : 21-12-01 13:20

--
"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Der er åbenbart ved at opstå svenske tilstande her i landet. De
populæreste
> danske orkestre skal nu til at have 5 mand i orkesteret i stedet for, som
> tidligere, 4 mand.

Ej det er løgn hvorfor går jeg ALTID glip af det vigtige, hele 5 mand, det
er noget værre skidt.

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.