3310 undlock i Aalborg
Fra : Jacob Pristed

Dato : 18-12-01 10:56

Jeg har Debitel og vil gerne skifte til andet selskab
er der en der kan hjælpe, jeg bor i Aalborg

(Jeg ved det er en forkert gruppe men jeg kan ikke poste i "mobil.unlock"

JAcob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-01 11:37

Jacob Pristed skrev:

>(Jeg ved det er en forkert gruppe men jeg kan ikke poste i "mobil.unlock"

Prøv at opdatere din liste over grupper. Det er dog før set et
Telia/Stofa har været sløve til at oprette nye grupper, men gruppen er
vist ikke helt ny mere.

Ellers kan du poste i den via http://groups.google.com/

Køb/salg hører ikke hjemme i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock -
men du skriver selvfølgelig heller ikke om du ønsker at betale dig fra
det, eller om du vil have information om hvordan du selv fikser den.

(Køb/salg hører hjemme i dk.marked.*)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.