Ønsker modtages
Fra : Kim Larsen

Dato : 17-12-01 22:00

Hej i gruppen

Vi er et par stykker der har planer om at lave en hjemmeside om grafikkort,
for at lave den så der kommer så meget med af det folk kan bruge, så spørger
jeg her hvad man kunne tænke sig.
Det er ikke en side der kommer op at stå lige med det samme, for det er et
stort område, og der er ikke så meget som tegnet noget endnu, men derfor ser
vi gerne at der kommer ideer til sidernes indhold.
Så hvis du har nogle ønsker, så kom med dem i denne tråd.

Kim Laren & andre.

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-12-01 09:42

Et emne i bør dække er TV-out markedet. Der er efterhånden så mange kort med
tv-out at det er en væsentlig feature for mange.
evt med hvilke chip der er bedst og hvordan tv-out sættes op så man får
farver og lign. Der er mange der ikke kan få det til at spille med det samme

Michael

Fra : Mikael1973

Dato : 18-12-01 11:42

En ting der altid mangler på stort set alle Hardware sites der gør sig i
gpuér og multimediakort, er efter min mening hvon eventuelle tv ud
funktioner virker, hvor lette de er at få til at fungere på fjernsynet,
hvordan billede kvaliteten er på henholdsvis composite/s-vhs udgangen,
hvor høje opløsninger de kan vise på fjernsynet, er der mulighed for
overscan, er der mulighed for kontrast/brightness tilpasning kun på tv
delen .. Disse mangler er overirrerterende, for en som mig, og jeg tror
der er mange som mig der godt kan lide at se film/ spille på fjernsynet
.... Så håber du kan bruge lidt af mine ideer . Hvis i tager denne del
med på jeres testside, vil jeg blive fast bruger fra dag1.

Håber znart i får jeres site op at kører ... De bedste forventninger fra
Mikael1973..

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-12-01 14:26

Kunne man forestille sig at man tog en bred vifte af grafikkort, eller skal
der bare laves noget om udvalgte emner, og så må resten af de folk der har
noget i familie med det udvalgte bare nøjes ?

Kim Larsen

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-12-01 16:13

Jeg synes der burde laves noget om udvalgte emner (såsom tv-out, OC, o.l) og
desuden skrive noget om referenceboards. Altså kun om Nvidia Geforce 3
Ti500/ ATI Radeon8500/Matrox G550 og ikke om de specifikke mærker (asus,
Hercules, Creative) da de_næsten_er ens.