Jubiiii Ny lille mis
Fra : Morten Skjershede

Dato : 17-12-01 12:55

Jubiiii så fik vi endelig bestilt en ny lille mis...født d. 15.11
Var afsted og se hende i Lørdags...
Der var 2 at vælge i mellem...vi valgte ikke det gjorde
Grazilia..hun valgte os..
Kiggede længe og intenst på os med sine 2 dejlige blå øjne. Hun er ud af et
kuld på 5 killinger, 4 hunner og 1 han. Smuk creme med lilla maske og hale.
Nu får vi en ny lille Cornish Rex i huset... om vi glæder os??? det er ikke
ordet.

Jule hilsen og spinnende Morten, Ulrich og guldklumpen Kiba
http://www.yeoman.subnet.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 17-12-01 13:57

> Nu får vi en ny lille Cornish Rex i huset... om vi glæder os??? det er
ikke
> ordet.

Det lyder da bare lækkert! Selv om ventetiden vel bli'r lang ikke? Så
vidt jeg kan regne ud er hun først klar til at komme hjemmefra i
februar...nøjj der er længe til!

/Pernille

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 17-12-01 23:48

"Morten Skjershede" <mass@post.tele.dk> wrote in message

> Der var 2 at vælge i mellem...vi valgte ikke det gjorde
> Grazilia..hun valgte os..
> Kiggede længe og intenst på os med sine 2 dejlige blå øjne.

Ja de er simpelhen ikke til at stå for !
Hvis jeg kunne, ville jeg tage alle kattene med hjem, når jeg er ude at se
på sådan nogle søde små kræ !
Jeg kan godt huske ventetiden fra vores første kat - Man syntes der gik
oceaner af tid fra man så dem første gang, til man havde dem i hjemmet....
Jeg føler med dig !

Venlig katte-hilsen
Peter Østrup Madsen - samt Misse & Molly !