FP brækker ned under redigering af CSS i W~
Fra : Highwayman

Dato : 17-12-01 00:16

Hej med jer!

Jeg s?ger et godt r?d (selvom jeg allerede har fundet en brugbar omend
lettere besv?rlig l?sning p? problemet) til hvordan man forhindrer
FP2K i at br?kke ned n?r programmet k?rer p? en Win XP-maskine!

Mine erfaringer er som f?lger: N?r man har redigeret et CSS i FP2K og
gemmer det h?nger programmet sig og m? lukkes helt ned!

Min logiske sans siger mig at det derfor vil v?re naturligt at
redigere sit CSS i en anden editor (eksempelvis Notepad)...

Men er der nogen derude der har v?ret ude for det samme som jeg og
eventuelt har en (bare nogenlunde) forklaring p? problemet.

Vil det eventuelt hj?lpe hvis man skifter programmet ud med den
kommende FPXP version?

P? forh?nd tak!
Higwayman

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-12-01 07:45

Hvad mener du med "kommende". FP XP eller rettere FP2002 har været ude
det sidste halve år.
Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit problem men CSS editoren i FP er
ikke særlig god. Jeg vil anbefale Topstyle i stedet. Den integrerer
fint med Frontpage.
Findes i en gratis Lite version.

Fra : Highwayman

Dato : 18-12-01 01:13

On Mon, 17 Dec 2001 07:44:38 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Hvad mener du med "kommende". FP XP eller rettere FP2002 har været ude
>det sidste halve år.

Det var nu den danske version jeg tænke på....
Den er iflg. min forhandler ikke til at skaffe før en gang efter
nytår.

Jeg giver mig straks til at lede efter Topstyle LE

Highwayman

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-12-01 23:44

Det må være fordi de har udsolgt. Du kan let finde den et andet sted.

On Tue, 18 Dec 2001 01:13:26 +0100, Highwayman