iTunes/Toast problem igen
Fra : Per Madsen

Dato : 16-12-01 22:15

Så har jeg brug for jeres hjælp igen igen.

Efter at have lavet en "greatest hits" cd via iTunes 2 brænderfunktion,
har jeg problemer med at brænde mine mp3 filer i Toast. Toast opfatter
mp3-filerne som audio-filer, og jeg kan derfor kun lægge små 15-20 mp3
filer over i Toast førend at den fortæller mig, at der ikke er mere
plads på cd'en.
Uanset om jeg vælger "Data" i Toast eller vælger "ISO 9660", "Files and
Folders" eller et andet format, så kan der ikke ligge ret mange mp3
filer. Mine mp3 filer er udstyret med iTunes ikon, og det virker som om
at Toast nu, efter at jeg opgraderede til iTunes 2, ser filerne som
værende AIFF filer (eller hvad de nu hedder). Enten dét, eller også har
iTunes, udstyret filerne med en angivelse af spilletid, og at det så er
dét Toast "kigger" på. Hvad kan jeg gøre?? Kan jeg fjerne den
"association" mp3 filerne har med iTunes....

Mvh.

Per

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 16-12-01 23:38

On 16/12/01 22:15, in article
1f4j36i.gic67s5rm4t0N%dsl52828@vip.cybercity.dk, "Per Madsen"
<dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> dét Toast "kigger" på. Hvad kan jeg gøre?? Kan jeg fjerne den
> "association" mp3 filerne har med iTunes....

Hvad sker der, hvis du i Toast under "Other" vælger MP3 Disk !

Hilsen Jens.

Fra : Per Madsen

Dato : 17-12-01 01:06

Jens Lykkebo <Lykkebo@privat.dk> wrote:

> Hvad sker der, hvis du i Toast under "Other" vælger MP3 Disk !
>
> Hilsen Jens.

Jeg har vers. 4.2 af Toast, og der er der ingen steder, hvor der står
"Other" eller MP3 disk, så...

Hilsen Per