Freja skal snart under kniven...
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 16-12-01 21:36

Hejsa alle

Nu er freja ved at være så stor at hun skal steriliseres og øremærkes, så er
100 kr spørgsmålet hvor i københavn man kan få det gjort til en rimelig
pris? Min lokale dyrlæge vil nemlig have 1200 Kr for det og det vil jeg ikke
give når jeg ved at det kan gørse for ca 700 kr. Såhvor kan jeg få det gjort
i københavns området?

Mvh Tina (og freja der er lykkelig uvidene om mine planer)

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-12-01 21:46

Den nemmeste måde er nok simpelthen at ringe rundt
til dyrlægerne og spørge hvad det koster.

--
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats

Fra : Jette

Dato : 16-12-01 21:58

"Tina Bach Larsen" skrev:
> [...]
ikke
> give når jeg ved at det kan gørse for ca 700 kr. Såhvor kan jeg få det

Hej Tina

Se under mit indlæg "Hvad koster sterilisation" (hvor der jo skulle have
stået kastration, hi!) d. 15/12... her har Kirstine svaret at hun har fået
det til 650 kr. hos en dyrlæge i Valby. Hendes adresse er minipip@mail.dk ,
så kan du jo spørge hende hvad dyrlægen hedder...

Mvh. Jette

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 19-12-01 00:17

"Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> give når jeg ved at det kan gørse for ca 700 kr. Såhvor kan jeg få det

Jeg synes ikke det lyder så forfærdeligt dyrt for en hunkat, jeg har lige
fået Keshna sterilliseret + øremærket og jeg kom af med 1450 kr. Det var så
også dyre end normalt da hun var på vej i løbetid og de derfor gav hende
penicilin da der nemmere kunne opstå komplikationer. Men den normale pris er
også ca. 1200 kr. 600-700 kr. lyder mere som den pris jeg gav da min hankat
skulle kastereres.

Men held og lykke, håber du finder et sted hvor det ikke er så dyrt og hvis
Freja skulle finde ud af dine planer sender Keshna beroligende ord, hun
kunne lege helt normalt allerede samme aften.

Camilla Christiansen

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 19-12-01 23:12

Hej

Jeg henvendte mig til Inges kattehjem de gør det for 790 kr ink moms for
både sterilisation og øremærkning så det er bare fint, så freja har en
"aftale" d 11. januar (det er hun heldigvis selv helt uvidene om)

god jul til jer alle

mvh Tina