Oste reklame
Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-12-01 18:17

Hej,
søger oplysninger om musikken i en aktuel oste reklame.
Der synges om "you were always on my mind" og "maybe I didn't love you".
Jeg er interesseret i netop den udgave der spilles i reklamen.
Nogen der kan hjælpe?
mvh.
Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-12-01 19:29

"Thomas Jensen" <thomasoglena@hotmail.com>
> [...]
> Der synges om "you were always on my mind" og "maybe I didn't love you".
> Jeg er interesseret i netop den udgave der spilles i reklamen.

Jeg synes, det lyder som Pet Shop Boys: Always on my mind.
Jeg kender ikke reklamen, men de to linjer indgår i nævnte sang.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Christian Muus

Dato : 16-12-01 20:29

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Jensen" <thomasoglena@hotmail.com>
>
> Jeg synes, det lyder som Pet Shop Boys: Always on my mind.
> Jeg kender ikke reklamen, men de to linjer indgår i nævnte sang.

Ja, det er "Always on My Mind" - oprindelig indspillet af Elvis - der
spilles i en noget mere rocket version i reklamen

Christian

Fra : HALLUM

Dato : 16-12-01 20:39

> Ja, det er "Always on My Mind" - oprindelig indspillet af Elvis - der
> spilles i en noget mere rocket version i reklamen

Og så er der vist noget med at det kunne være den gamle country
musikhelt Willie Nielson der oprindeligt har skrevet den...... ?

mvh.Hallum

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 18-12-01 03:39

"HALLUM" <ph@hallums.dk> skrev i

> Og så er der vist noget med at det kunne være den gamle country
> musikhelt Willie Nielson der oprindeligt har skrevet den......
> ?

Det er helt sikkert et Willie Nielson-nummer - og udgaven i Arla-
reklamen er ikke Pet Shop Boys.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Peter G.

Dato : 18-12-01 14:53

In article <a8amv9.ar7.ln@news.4952.dk>, Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk>
wrote...
> "HALLUM" <ph@hallums.dk> skrev i

> Det er helt sikkert et Willie Nielson-nummer - og udgaven i Arla-
> reklamen er ikke Pet Shop Boys.

Skal vi ikke lige blive enige om at det IKKE er Willie Nelson, der har
skrevet det (gennem Presley og Pet Shop Boys m.fl.) kendte nummer "Always
On My Mind" men derimod Wayne Thompson, Mark James og Johnny Christopher.

Janner fandt ud af ( <3c1e1d8d$0$21903$ba624c82@nntp02.dk.telia.net> ) at
det var en "specielt til reklamen"-version indspillet af Larry Wallis fra
gruppen "Pink Ferry".

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-12-01 10:25

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk>

> Ja, det er "Always on My Mind" - oprindelig indspillet af Elvis -

Nåeh ja. Jeg kender den bare bedst med PSB. Det er også
en fantastisk version.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 17-12-01 18:07

Som jeg har postet i dk medier tv : Hvis nogen finder sangen hører jeg
yderst gerne nærmere

Janner
Icq : 9419418

Fik denne mail fra Arla idag :

ak for din henvendelse.

Fejlagtigt har vi sendt dig et svar angående Riberhus melodien - Bobby Vee'

s "Take good care of my baby" fra 1961.

Vi har imidlertid ændret denne til den gamle klassiker "Always on my mind".

Denne er speciel indspillet til Riberhus filmen og er sunget af den

engelske sanger Larry Wallis. Han er på vores bredde grader relativ ukendt

, evt. nye fans kan søge på punk gruppen 60;Pink Ferry61; hvor han senest

har været vokal.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Arla Foods amba

Forbruger Service

Jytte Dahl