Streaming af PDF-fil til browser
Fra : Jan Bentzen

Dato : 16-12-01 16:36

Hej alle.

Jeg arbejder på en applikation der fra servletmiljøet skal streame en
pdf-fil til browseren. Jeg har med min pdf-writer i word lavet en række
pdf-filer som jeg indlæser, og fint kan streame tilbage til browseren via
respone-objektets outputstream hvorpå contenttype er sat til
application/pdf.
Men når jeg får pdf-filer genereret på en anden måde sker der intet i
browseren. De pdf-filer jeg selv har lavet er af version 1.2. Mens dem jeg
har fået udefra er version 1.3. Om dette er årsagen ved jeg ikke.

Jeg er på bar bund her - har nogen en idé til hvad der kan være galt? Og
hvordan jeg kommer over problemet?

/beno

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 17-12-01 08:13

Jan Bentzen wrote:

> [...]
> har fået udefra er version 1.3. Om dette er årsagen ved jeg ikke.
>
> Jeg er på bar bund her - har nogen en idé til hvad der kan være galt? Og

Hvordan laver du de 'genererede' PDF'er? Og hvordan bliver de sendt
videre til response objektets OutputStream?

Hvis f.eks. dine data render igennem een Writer eller lign. kunne det
godt skabe problemer.

-dennis

Fra : Jan Bentzen

Dato : 19-12-01 18:18

Tak for interessen Dennis.

Jeg laver ikke selv PDF'en, jeg får den fra et andet subsystem, og har den
på disken, som en fil.
Denne indflæses og streames til outputStreamen - ikke gennem nogen Writer.

De PDF-filer jeg selv har lavet streames på samme måde. Det er bare dem fra
subsystemet (som er af en anden version), der ikke viker.

/Jan

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 19-12-01 19:36

Ja, så har jeg desværre ikke nogen forslag...

-dennis