Jæger i strandkanten
Fra : Jens Boesen

Dato : 15-12-01 22:51

I torsdags ved 16-tiden var jeg lige en tur omkring flasken ved Reersø
for at se om der var noget spændende. Jeg var ærlig talt noget forarget
da jeg opdagede at der nede mellem sivene i kanten af Flasken sad en
jæger med bøssen klar. Området omkring Flasken er i henhold til
adskillige skilte ved parkeringspladsen ved fugletårnet - hvor han havde
parkeret sin bil - fredet og "der er ikke offentlig adgang". Hvad gør
man egentlig?
Venlig hilsen
Jens Boesen
Kalundborg

Fra : em

Dato : 16-12-01 12:57

"Jens Boesen" <jens@vordingborg.dlh.dk> wrote in message
> [...]
> adskillige skilte ved parkeringspladsen ved fugletårnet - hvor han havde
> parkeret sin bil - fredet og "der er ikke offentlig adgang". Hvad gør

-Tager numeret på bilen.
-piller 2 ventiler ud så kan han ikke køre væk.
-ringer til politiet.
--Skynder dig uden for skudvidde.
em

Fra : Bjarne Christiansen

Dato : 30-12-01 13:09

jeg ville undlade det med ventilerne

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 30-12-01 16:51

> [...]
> adskillige skilte ved parkeringspladsen ved fugletårnet - hvor han havde
> parkeret sin bil - fredet og "der er ikke offentlig adgang". Hvad gør

Først skulle du have noteret hans bilnummer, og
derefter skulle dy stille og roligt have gjort ham opmærksom på
fejltagelsen! - Jeg går da ud fra, at han ikke virkede truende?
Hvis du ikke fik en fornuftig forklaring (eller hvis han virkede truende)
skulle du da være gået videre med en politianmeldelse.

M.v.h.
Poul Evald Hansen