Klare isterninger
Fra : sispeks

Dato : 15-12-01 21:22

Er der nogen, der ved, hvordan man får sine isterninger klare.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-12-01 21:37

Sispeks skrev:

> Er der nogen, der ved, hvordan man får sine isterninger klare.

Ja, brug kogt og afkølet vand. Uklarhederne skyldes luft i isen.
Når man koger vandet drives luften ud.

Jeg har hørt at man osse kan få klare isterninger ved at bruge
kildevand, men har ikke selv prøvet metoden.

// Klaus

Fra : LazyA

Dato : 16-12-01 17:17

"Klaus Alexander Seistrup" <spamtrap@magnetic-ink.dk> skrev

> Jeg har hørt at man osse kan få klare isterninger ved at bruge
> kildevand, men har ikke selv prøvet metoden.

Jeg proppede engang en liter "Harilds Kildevand" i fryseren, og den blev i
hvert fald helt klar.

Anders Hagstrøm

Fra : Ivar

Dato : 16-12-01 16:54

sispeks skrev:
> Er der nogen, der ved, hvordan man får sine isterninger klare.

Med en isterningemaskine !

Ivar