Plexwriter external USB. Erfaringer med og~
Fra : Per

Dato : 15-12-01 18:33

Jeg skal købe ny PC og tænker på en Dell Latitude 810. Men da bærbare jo har
en begrænset levetid og da de forskellige komponenter ikke sådan bare kan
reddes ud og sættes over i en ny maskine vil jeg købe nogle af delene som
løse komponenter. Herunder også brænderen.

Jeg ser så EDBpriser at Plextor har en 8/8/24 som MultimediaWorld pt. har i
restordre. Navnet Plextor plejer jo at være ensbetydende med at det er grej
af høj kvalitet. Er der nogen der har erfaringer med sådan en fætter som de
vil dele med os andre?

Jeg ser også på Plextors hjemmeside at de har en nyere model: Plexwriter
24/10/40U som foruden den højere hastighed også har burn-prof og Powerec-II,
hvad det så end er. Denne model ses ikke på EDBpriser endnu. Er der nogen
som ved om den findes på det danske markede og om den er god?

PS: Jeg regner med at køre Windows 2000 Professionel. Jeg tør ikke hoppe på
XP før jeg ved om Yepp explorer som jeg skal køre for at kunne benytte min
MP3 spiller kan afvikles på XP.

Mvh

Per Holm

Fra : grokraft

Dato : 09-05-02 23:02

"Per" skrev d. 15-12-01 18:33 dette indlæg :
> [...]
hoppe på
> XP før jeg ved om Yepp explorer som jeg skal køre for at kunne benytte

Jeg Har erhvervet en Plexwriter 24/10/40u.
Den kører rigtig godt. Dog var det en krads sag at få den til at køre
unnderførste version af opgradering til win98, da det er en win95 driver
som skal bruges.
denne linke er god til at finde driveren.
http://www.adaptec.com/worldwide/support/suppdetail.html?cat=%2fProduct%
2fASPI-4.70&prodkey=ASPI-4.70
Linken indeholder også drivere til de nye versioner af windows.
Der følger installationsprogram med filen.

på din harddisk har du sikkert et program der hedder sfc.exe
det er fremragende til at prøve sig frem med når alt andet svigter.

Med Venlig Hilsen G

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 10-05-02 00:23

grokraft skrev:

> Jeg Har erhvervet en Plexwriter 24/10/40u.
> Den kører rigtig godt.

Har også selv lige fået sådan en hjem fra IT butikken, der var dog 2
ugers ventetid på den, men den køre bare rigtig godt, købte et USB 2.0
kort til den også, da den skulle bruges på min Dell bærbar.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede