Stereo Driver GeForce3
Fra : rick

Dato : 15-12-01 13:59

Hej NG,

Jeg har et GeForce3 8200 Deluxe installeret på en windows2000 maskine. Jeg
har netop installeret Detonator-driverne fra nVidias hjemmeside og det
virker fint nok. Men når jeg installerer de drivere, der er på hjemmesiden
også, til Stereo Brillerne, så kan jeg ikke komme ind på avancerede
instillinger for skærmen mere. Den skriver:

Unable to find dialog 85
Der opsod en fejl underbehandlingen af Kontrolpanel-filen
C:\WINNT\System32\desk.cpl

Når jeg fjerner Stereo driverne igen virker det fint igen.
Det er lidt surt, for jeg har lavet en del stereo-billeder selv, som jeg
ikke er i stand til at se mere.

Er der andre, der er stødt på samme fejl og evt. har en løsning?

Hilsen
rick....