Andet multimedie
bentjuul 3670
Pen pointer
Fra : Kickeye

Dato : 15-12-01 13:10

Hej i gruppen!

Er der nogen af Jer som har erfaringer med pen pointers?

Jeg har kig på en model fra Sandberg som ser ganske fornuftig ud:

http://www.sandberg.it/sandberg/hardware/63079.HTM

Men hvis I har erfaringer med denne type "mus" vil jeg gerne høre om det kan
anbefales?

God jul... =)

/kickeye/

Fra : hss

Dato : 15-12-01 19:16

Har en Sandberg PenPointer og den virker ganske fint til de fleste
småopgaver i PSP og Photoshop.

Har ikke haft nogen problemer omend det er en kende besværligt at anvende i
starten. Nu kan jeg ikke undvære den i Photoshop sammen med genvejstaster.

Henrik

Fra : Alma Egeskov

Dato : 15-12-01 22:23

Kickeye skrev:

>Er der nogen af Jer som har erfaringer med pen pointers?

Ja, den er virkelig god. Jeg har også den fra Sandberg.

>Men hvis I har erfaringer med denne type "mus" vil jeg gerne høre om det kan
>anbefales?

Med hensyn til at bruge Pen Pointer, så synes jeg, tilvæningen er
nogenlunde, som da jeg begyndte at bruge mus.
Det kræver lidt tålmodighed at lære at bruge den.
Når man først kan, kan man lave tingene meget mere præcist og
dermed pænere.

Et lille tip: Hvis du agter at købe den i en forretning, så
undersøg lige først på Sandbergs sider, hvilken pris den står
til.
Jeg kender en, der på den måde 'tjente' 200 kr, hvilket var
forskellen på på det den stod til hos Sandberg og det
forretningen forlangte.
--
Hilsen Alma

Paint Shop Pro? Noget for dig?