kort over californien
Fra : Brian Lodahl

Dato : 14-12-01 22:43

Hej.

Jeg læste her i gruppen at MacNally's roadmap var en god ide, hvis man skal
til USA. Jeg tror at jeg vil bestille den på Amazon.com, for der er de vist
biligst.
Jeg leder også efter et vægkort som skal bruges i forbindelse med
planlægningen af turen. Det skal være over californien og indeholde veje og
byer i en rimelig detalje. (lidt ligesom politikens danmarkskort, hvis i
ved, hvad jeg mener).
-vi planlægger en studietur, hvor vi skal køre i bil i Californien, primært
i San Fransisco greater area.

-hvor kan man få fat i sådan et væg-kort?

mvh
Brian

Fra : Jesper Krarup Nielse~

Dato : 15-12-01 11:10

Hej Brian,

Min erfaring fra planlægning af en lignende tur for et par år siden, er at
du kan få både Rand McNally + alskens vægkort hos den lokale boghandler.

Vores havde det ikke på lager, men skaffede hvad jeg ønskede indenfor et par
dage.

Med venlig hilsen

Jesper Krarup Nielsen

Fra : SNN

Dato : 15-12-01 13:24

Hvis du kan klare dig med at "låne" kort herhjemme til planlægningen, evt.
på biblioteket, så kan du med stor fordel købe Mcnally kortene i USA.

De store boghandlere derovre køber restoplaget hjem, da der kommer nye kort
hver år.

De gamle store kortbøger (fra året før) bliver så solgt sammen med
håndbogsudgaven for en samlet pris af omkring 5 USD.

God tur

SNN

Jesper Krarup Nielsen <jesper@krarupnielsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c1b2182$0$52961$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : steen bondo

Dato : 15-12-01 16:42

www.scanmaps.dk
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 16-12-01 11:36

Vi var i Californien i sommer og lånte på biblioteket i Hvidovre alle tiders
kort 1 måned.
Husk der er ikke mange internetcafeer i USA, men på alle biblioteker derovre
kan i gratis få stillet en PC,er tilrådighed.
Mvh.
Kurt
Brian Lodahl <lodahl@kom.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9vdrmn$jpb$1@sunsite.dk...