GraphicConverter 4.2 - på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 14-12-01 20:23

Så er GraphicConverter 4.2 fra Lemke Software klar på dansk til 68k, PPC
og Mac OS X, og kan downloades enten direkte fra

<http://lemkesoft.com>

eller via

<http://homepage.mac.com/mothsoft>

Der kan være problemer med at komme igennem til download-serveren p.g.a.
kraftig trafik

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-12-01 21:21

Mogens Thyregod <mogensth@post11.tele.dk> wrote:

> Der kan være problemer med at komme igennem til download-serveren p.g.a.
> kraftig trafik

det vil jeg kalde en underdrivelse...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 15-12-01 00:53

> det vil jeg kalde en underdrivelse...

Ja, for de utålmodige er det nu muligt at hente i hvert fald
PPC-versionen direkte fra

<http://homepage.mac.com/mothsoft/>

Jeg skal i løbet af i morgen (øhh... i dag) få foranledigt at de øvrige
versioner også vil kunne hentes direkte herfra, som spejlserver for al
Thorsten Lemkes software.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Jesper

Dato : 14-12-01 21:53

> [...]

> eller via
>
> <http://homepage.mac.com/mothsoft>
>
> Der kan være problemer med at komme igennem til download-serveren p.g.a.

Er der nogen der i det hele taget kan komme igennem til serveren?
--
Jesper.

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 15-12-01 00:12

Jesper wrote:

> Er der nogen der i det hele taget kan komme igennem til serveren?

Ja, det lykkede mig lige at komme igennem til http://lemkesoft.com og hente
opdateringen - http://www.graphicconverter.net er stadigvæk overbelastet.

NB: Tucows har kun carbon-versionen (også hvis de påstår andet) - hvis du vil
have PPC-versionen (til Mac OS 9.x) skal hu hente den hos lemkesoft.

/Ulrich

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 15-12-01 15:01

Ulrich Oswald <MacUlrich@mac.com> wrote:

> [...]
> have PPC-versionen (til Mac OS 9.x) skal hu hente den hos lemkesoft.

Prøv <http://www.atpm.com/mirrors/>

Der er både GC og iCab og da der ikke er så mange*, der kender adressen,
er der altid hul igennem.

*) Skulle måske skrive "var" nu?

Thomas Tvegaard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-12-01 22:39

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> Prøv <http://www.atpm.com/mirrors/>

thomas, du er en skat

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-12-01 01:33

Hej Jesper

Jeg har lige hentet den alm. 4.2PPC fra Mogens' site, kom ned med ca.
50-55k/sek., men prøver jeg X-ver., så går serveren helt amok.

Jesper wrote:

> Er der nogen der i det hele taget kan komme igennem til serveren?

mvh .Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)