Romber Stomper
Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 19-01-01 21:33

Jeg kan godt lide hans billedlige sprog om filmen i review'et på
thedigitalbits:

"You'll get blown away all right. But that may not be a good thing for
those of you who aren't prepared for the brutal tone of the film. Just
imagine Reservoir Dogs' ear scene spread over a 93-minute running time
and you'll have an idea what the film is like."

En fed film forøvrigt. Jeg husker den meget godt fra da den kom, den
brændte sig godt nok fast i hukommelsen (mon ikke jeg var i biffen og se
den?). Den hed iøvrigt "Årgang 93"! Jeg ved ikke rigtigt, men jeg synes
ikke rigtigt at den passede ind i rækken af årgangsfilm.
Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
(http://www.eskejensen.dk/rene)

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm:
http://www.eskejensen.dk/rene/prinsessen.jpg

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-01-01 01:19

"Rene Eske Jensen" <rene2@eskejensen.dk> wrote in message
> [...]
> den?). Den hed iøvrigt "Årgang 93"! Jeg ved ikke rigtigt, men jeg synes
> ikke rigtigt at den passede ind i rækken af årgangsfilm.

Jeg har ledt efter denne film en del steder efterhånden... er der nogen der
ved hvor man kan leje den?

Jacob

Fra : Izeqb

Dato : 21-01-01 17:36

> Jeg har ledt efter denne film en del steder efterhånden... er der nogen
der
> ved hvor man kan leje den?

Jeg har set den rundt omkring på div. tankstationer (Q8, statoil...) på VHS.
Men mon ikke playtime eller blocbuster har den?

// Hjalte

Fra : Michala P. Hansen

Dato : 22-01-01 00:33

Jacob Skaaning wrote:

> Jeg har ledt efter denne film en del steder efterhånden... er der nogen der
> ved hvor man kan leje den?

Næ. Desværre. Men du er forhåbentligt opmærksom på, at den danske titel er
'Årgang 93' (!)? Den har været ude på dansk købevideo for nogle år siden.

MVH
Jens Thomsen@Michala

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-01-01 18:39

[snip]

> [...]
> den?). Den hed iøvrigt "Årgang 93"! Jeg ved ikke rigtigt, men jeg synes
> ikke rigtigt at den passede ind i rækken af årgangsfilm.

.... og så er det Russell Crowe der spiller hovedrollen.

--
Mark